den nakne sannhet

legg ut nokre bileter eg tok i går morgon, medan eg sit på jobb og kosar meg med kaffi og media pugging. tre dagar skule neste veke. tre heildagsprøve + eksamenstrekking. og kven visste at eg var SÅ dårleg til bilet analyse – foto er hobbyen min, men eg kan faen meg ikkje analysere det. merkfundig.

foto/privat

at work studying for my media finals next week. and what a week it will be! three days of school equals three days of finals, and also on wednesday i will find out if i have to have a written or an oral exam. oh the joy of may!

1 Comment

Filed under Foto og slikt fint

One response to “den nakne sannhet

  1. massa härliga bilder i bloggen din ser jag!🙂

Leave a Reply

