I dag er eg 18 år!

I dag har eg gebursdag og er endeleg 18 år! det har vore ein litt rar bursdag, eg har hatt matte heildagsprøve og eg kom opp i spansk skriftleg eksamen. men spansk skrifteleg er mykje betre enn spansk muntleg kan eg tenkje meg! ellers har eg hatt ein veldig fin dag, og vore saman med snille folk. no skal eg stelle meg også får eg besøk av mange hyggeleg mennesker og så er det på puben!

ellers så vil eg dele nokre fine bileter eg fann no!

Tumblr_l2bdy7wr241qzcso1o1_500_large

Tumblr_kyid4g69zw1qzd31no1_500_large

63848097_large

4600147115_0bf3036034_large

45_large

2100527135_4186c7500c_large

Tumblr_l2328i9iqv1qaytlao1_500_large

Lace_large

6 Comments

Filed under Festligheiter og feirerier

6 responses to “I dag er eg 18 år!

  1. Gratulerer så mye med dagen!😀 Kos deg masse xx

  2. Gratulerer med dagen! Flotte bilder.

  3. Håper du hadde en fin dag!

  4. åå, gratulerer så mye med overstått! håper du hadde en fiin dag

  5. Grattis!

    Åh, vad snäll du är🙂 Tusen tack! Hoppas du har en toppendag, fina🙂 Kram!

Leave a Reply

