igjen kan eg fortelje dykk at eg befinner meg i noregs finaste by, bergen. litt problem med å laste opp bileter på internett her, det går litt seint. men eg kan fortelje dykk at eg har komt opp i spansk skriftleg eksamen neste veke, noko eg stiller meg nøytral til. mobilen min har tatt sitt eige liv og eg har blitt rik. no er anna anka og alex rosén på senkveld saman med alle dei andre gjestane frå årets sesong. eg har ete meg mett på reker saman med atle-hjørn, camilla og farmor, drukke sjampagne og eg har som mål å få sett sesongavsluttinga til supernatural. ich liebe supernatural. med tida kjem det mange bileter, eg har to dagar igjen av frankrike turen og diverse andre bileter. dessutan har eg intervjua nokon nye fotografar, så dagens fotograf kjem sterkt tilbake! litt meir inspirasjon medan eg og de ventar på at interwebben skal gå litt raskare enn det gjer at the moment.

btw! dersom du bur/er i bergen og har lyst til å ta en kaffi eller noko, ta kontakt da! e-post: kristinaaurore@live.com

6 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda

6 responses to “

  1. takk!🙂
    bergen er superfin når det er sol! ♥

  2. Takk for koselig kommentar! Synd jeg ikke fikk med meg at du var i Bergen i går. Ha en fin kveld:) Ida

  3. å ^^ har muligens tid i morgen (søndag) om det kunne passe? bare til å sende en meld🙂 hihi

  4. Kjedelig at det blir så travelt denne helgen for min del, men dersom du er i byn i blant tar jeg gjerne en te (kaffi eller alt ettersom) neste gang. Ha en fin kveld og kos deg 17. mai!🙂

  5. takktakk igjen! domenet har jeg kjøpt ja, gjorde det for et år siden ca. er meninga det skal komme en portofolie på http://www.tinekatrine.com, jeg må bare finne ut hvordan.

    heldige du som er i bergen! og det var to fine bilder (:

Leave a Reply

