imagination is more important than knowledge – Albert Einstein

eg draumer om ei verd der eksamen er valfritt og ein får sjølv velje kva ein kjem opp i. eg hadde komt opp i engelsk og matte kvart einaste år.

eg draumer om ei verd der det er obligatorisk å ha ein liten sara-kvalp som søv på fanget ditt når du arbeider med lekser.

eg draumer om ei verd der alle et jorbær og blåbær til frukost saman med den beste koppen svart kaffi.

eg draumer om ei verd der jobben min er å lesa Jane Eyre og Wuthering Heights og Persuasions og The Old Man and the Sea og the secret garden i ei hengekøye innpakka i eit kvitt ullteppe og ein kaffikopp om våren.

(via gingerlilytea)

Eg draumer om ei verd der ein berre kan peike på eit kart i blinde og så reise til den plassen ein har peika på. om det så er midten av stillehavet.

Eg draumer om ei verd der alle lever etter Albert Einstein sine sitat. eg hugleikar den mannen.

Foto: linked to sources

viss de lurte så har eg lese dag til engelsk eksamen og har litt konsentrasjonsvanskar.

.

on a study break. tomorrow is my internation english exam, i am not too worried. i made a list over how i wish the world would be.

7 Comments

Filed under Skriverier og tekstar og slikt.

7 responses to “imagination is more important than knowledge – Albert Einstein

  1. Eg draumer om ei verd der du kan vere to stader på ei og same tid…

  2. jeg drømmer at jeg ikke var syk og hadde feber og sår hals på en og samme tid etter en kald helg.. og så litt om ferietur til danmark eller kanskje sri lanka fordi jeg har hørt at det er så vakkert der. flotte bilder. ha en fin kveld.

  3. Lovely quote and gorgeous pictures! Good luck for your exam!

    xx

  4. jeg drømmer også om å ha en verden hvor det er obligatorisk å ha en liten valp som sover på fanget, der alle spiser jorbær og blåbær til frokost, hvor man kan peke på kartet og bare dra dit man peker. da tror jeg verden ville vært fin!

  5. sv: åååååå så fantastisk fint!

  6. takk! 22 dager er ikke mye, digg da. jeg har egentlig ikke råd til å dra på hove en gang (jeg får det som bursdagsgave i år), hvis ikke skulle jeg dratt på masse festivaler! du må kose deg massemasse🙂

  7. Pingback: april, mai og juni « Photographs and Imaginary Pixies

Leave a Reply

