dagens fotograf info, speleliste og ei liste som berre er fin

bloggen er litt kjedelig i det siste. eg veit det, og det irriterar meg grådig,  heldigvis fins det grunnar til det. heilt sidan eg kom igjen frå frankrike for ein månad sidan har eg vore heilt drukna i skulearbeid og jobben min. eg har hatt tre eksamenar, tre heildagsprøver og jobba mykje ekstravakter på jobb. av og til så må ein nesten berre prioritere det ein må gjere i staden for det ein VIL gjere. hadde det vore opp til meg, hadde eg brukt vekene på å intervjue fotografar og sjølv tatt mykje bileter. men eg bur på hybel og er økonomisk uavhengig og eg går på skule, så slik blir det berre.

eg har jo sjølv sett (og forstått kvifor) at lesartalet har sunke dei siste vekene, det er heilt forståeleg. dei siste to vekene har eg heller ikkje hatt macen min, den ligger på eplehuset i bergen etter å ha vore på service, og eg har måtta bruke min mors pc. forhåpentlegvis får eg den tilbake til mandag. pcen til mamma støttar ikkje raw-filer og eg får ikkje lasta opp bileter og i alle fall ikkje redigert dei (om ikkje det vil at eg skal paint redigere uopnbare rawfiler). ein anna grunn til lite og uvarierande innlegg.

no derimot er eg ferdig med alle eksamenane mine, eg har berre èi heildagsprøve igjen og no har eg også invistert i nytt objektiv. eg har så smått begynt å intervjue fotografar igjen, og har laga grunnlag til forbetring i “dagens fotograf”. forhåpentlegvis blir det ny dagens fotograf i løpet av helga. det skal eg gjere alt for å klare! det skal bli deilig å kunne publisere eit innlegg av litt kvalitet og arbeid. skal også prøve å bli flinkare til å annbefale andre bloggar, bøker og liknande. lovde ei for fleire månadar sidan å fortelle om stativet mitt og kva eg syns om det. (eg syns det er kjempe fint, tar litt tid å stille inn, men står støtt og stadig).

tenkte eg kunne legge ut ei speleliste: sommar kjensle og jane eyre og iste

og ei fin fin liste eg fann.

Xc3cyq_large

liste: ukjent

.

a little update about the blog. these last few weeks my updating has been irregular and the quality so and so. i’ve had three exams (biology, spanish and international english) and three finals in addition. i have also been to france, been busy at work and have had to make some tough prioritizing. the last two weeks my mac has also been in Bergen getting a little fix, and my access to computers has been my mothers computer. of course i would love to spend my time interviewing photographers and taking loads of pictures and editing them. i just have not had the oppertunity lately, and it is really unfortunate.

however, i have started to interview some photographers again, and i hope to publish some photographer of the day segments during the coming days. until then i hope it will do with a playlist: sommar kjensle og jane eyre og iste and the lovely list above (source unknown).

2 Comments

Filed under Dagens Fotograf, Musikalske eventyr

2 responses to “dagens fotograf info, speleliste og ei liste som berre er fin

  1. Så fint! Gleder meg til flere innlegg🙂

Leave a Reply

