raudvin, dumdum og buffy

fine ting som har skjedd idag:

– stefar kjørte meg til skulen idag tidleg.

– eg reiste til sandane og hørte på bestevenninna mi, Kristin, sin hovudinstrument eksamen. den var kjempe bra, ho avslutta med dream theater og fekk karakter 5, sjølv om ho burde fått 6.

– eg har ingen lekser og det er fint vær ute.

– mamma kjem heim frå Harstad idag og har med seg gåve til meg.

– eg er komt til sesong 3 av buffy maratonet mitt.

– eg sitter å høyrer på DumDum Boys og drikker raudvin.

ting som ikkje er så fine idag:

– eg er konstant utslitt og har vore det i to veker no.

– megavideo seier eg må vente 54 minutt får å sjå ferdig Buffy episoden eg ser på.

– pcen til mamma støttar ikkje raw-fil bileter.

ja også ser eg litt småleg mongo ut idag.

.

it has been a long, but fun day. my best friend, Kristin, had her main instrument exam today (the piano), she was great and got a 5, which is the second best mark you can get in Norway.

3 Comments

Filed under Musikalske eventyr

3 responses to “raudvin, dumdum og buffy

  1. tross alt flest fine ting:) ha en flott uke!

  2. /Jo, og ja. Og nei, og men.Eller egentlig så er det ganske finfint, og hektisk… For hektisk.

Leave a Reply

