Molly og Marihøna

fordi eg har sommarferie og det er kuling ute, fordi eg er heime åleine, det er berre meg og Sara-kvalpen i heile huset. fordi eg høyrer på Elephant Gun av Beirut og macen min er tilbake og eg er småleg fyllesjuk frå gårsdagens eskapadar, difor ser eg på nrk1 og programmet “Ei Reise i Arkitekturen”, og kjenner at eg vil skriva ei ny historie.

eg veit ikkje kva som skjer i historia, den er uskriven endå, men eg veit at den handlar om ei jente som heiter Molly, og den skal vere berre fin på overflata, men eigentleg er den berre mørk og dyster og småleg morbid, som bambi og stepford wives. samstundes som den berre er fin på botnen. den skal handla om ungar som lagar slott til marihøner som dei finn i hagen av tomme fyrstikkøsker, fordi marihøner er magiske, og ungane tel kor mange prikkar marihønene har på ryggen for å finne ut kor gammal den er.

foto// meg

i want to write a story about a girl named Molly and children who find ladybugs in the garden and make castles for it out of empty matchboxes, and count the dots on the back to determine the age of the ladybug.

3 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Skriverier og tekstar og slikt.

3 responses to “Molly og Marihøna

  1. åh, så fint! ville gjerne lest den historien. den fikk meg til å tenke på da jeg var liten og hadde en lekemarihøne. jeg telte prikkene den hadde på ryggen. og så mange prikker som den hadde, så mange ønsker hadde jeg. jeg kunne ønske meg hvaa jeg enn ville. savner å være liten altså.

  2. m

    uæh, flink og fin! og jaa, revitalize teen var kjempegod! den lukter litt som “vanlig” chai fordi den inneholder kanel, men så smaker den litt mint/sitron-aktig!

Leave a Reply

