dei siste to dagane

Tysdag

eg og Kristin hadde roadtrip til Sandane, der vi henta det siste flyttelasset. all by our selves.

attende på Barmen åt vi kreps som vi hadde henta heime hjå meg. og vi såg film.

ute var det bleikt og blått og nesten mørkt, akkurat slik eg elskar at det er om sommaren. når klokka vart neste dag var eg så trøytt at vi gikk og la oss. eg hadde vore på nattevakt den natta så det var ganske herleg å leggja seg eigentleg.

Onsdag

det var varmt og fint vêr og vi tømmekøyrde Vågaprinsen, nordlandshesten til Kristin. Nesjar (fjordingen) har dårlege bein akkurat no, så han måtte sjå på.

livet var idyllisk og vi sola oss.

ut på dagen køyrde vi ned på Røyset og feira Jonsokk med resten av Barmen. eg var adoptiv-barmaren.

bålet vart tent og eg tok ferja over til barmsund og bussen heimatt til Flatraket.

in plain english:

my life the last two days. i helped my best-friend Kristin move, and i followed her home to the island where she lives, Barmen. we ate crayfish and watched a movie and the summer night was pale and blue and almost dark. just the way it is supposed to be.

on wednesday the weather was warm and sunny and we worked with Kristin’s two horses: Nesjar (the fjordhorse) and Vågaprins (the nordlandshorse). later that night we barbecued with the rest of Barmen, celebrating midsummer. we lit a fire and everything was just beautiful.

2 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda, Mat

2 responses to “dei siste to dagane

  1. å, så koselig! hadde en nydelig sankthans

  2. har du hester i hagen? åh jeg vil også ha det….. må reise helt til stallen for å se på dem.

Leave a Reply

