Om ein torsdag

idag er ein torsdag då eg søv til klokka elleve og vesle sara-kvalpen vekkjer meg ved å leggje seg på ryggen min. noko som ikkje er tungt i det heile tatt, for ho veg under 5 kg. og eg vaknar og drikk pukka-te til frukost og høyrer på fine sangar medan eg er innom fine bloggar. det er ein torsdag då eg reiser til Måløy med ste-bestemor og mamma, og eg finn glasskår i eplakaka mi, så eg får ei ny. ein torsdag då eg igjen blir konfrontert med bok-manien min og kjem heim om lag 600 kroner fattigare på bøker. ein torsdag då eg et deilig urteburger til middag, med avokado salat og hylleblomst saft ved siden av. namm. idag er ein torsdag då det regnar store regndråpar og himmelen er grå, men alikavel er det mildt nok ute til å gå berrføtt i graset om ein måtte ynskje det.

no skal det bli ein torsdag der eg ryddar og vaskar rommet mitt medan mamma og ste-bestemor er på bingo.

in plain english

this thursday i sara-puppy awoke me by lying on my back, which was not heavy at all, seeing as she does not even weigh 5 kg. it has been a thursday where i have bought too many books and a thursday when i found a glas splinter in my apple-pie and got a new piece at the café. a thursday when my dinner has consisted of delicious herb-burgers with avocado salad and elderflower juice (?). a thursday it rains big raindrops and the sky is grey, but it is still mild enough to walk barefooted in the grass. now i am also going to make it a thursday when i cleaned my room while my mum was at the bingo with my step-grandmother.

3 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

3 responses to “Om ein torsdag

  1. k.

    elderflower =❤

  2. litt sent svar, men.. var å så på tønnebålet på laksevåg:) god helg til deg!

  3. Ja, ikke sant.

    Hm, noen ganger trenger man å kjøpe seg litt fattig på noe, syntes nå jeg🙂

Leave a Reply

