Ting å glede seg til i Juli!

1. MALAKOFF ROCKFESTIVAL!! (23 dagar igjen no!). Som dei fleste nordfjordingar (og som elev ved eid vgs), er eg ein gjengangar på denne herlege, lokale festivalen, som berre blir større for kvart år som går! ifjor var det 11000 deltakarar, greier vi fleire i år?

2. Ete mykje jorbær og bringebær og (norske) blåbær! er eg den einaste her i verda som meiner at små, søte blåbær ein plukkar på ein fjelltur er betre enn dei store, amerikanske ein kan kjøpe i butikken? Dei er jo til og med grøne inni!

3. Utepils med fine folk i det eg forventa er eit strålande sommarvær. Men om det er striregn, så er det noko småleg romantisk ved å ta ein utepils, under tak medan sommarregnet øsepøsar ned omlag ein meter unna.

men no er eg på jobb og jobbing må skje.

foto: linked to source

3 Comments

Filed under Foto og slikt fint

3 responses to “Ting å glede seg til i Juli!

  1. oj så fint. väldigt fint

  2. å, to av mine besteveninner skal på malakoff festivalen! jeg har så lyst å dra dit jeg også! susanne sundføøøør. aaa. men jeg er desverre bortreist da😦

    / takk takk. hehe. fint å ha noe bra å se fram til neste sommer😀

  3. Pingback: juli, august og september « Photographs and Imaginary Pixies

Leave a Reply

