søknad

“kjære jesus, eller Buddha, Hare Krishna, Odin eller kven/kva det enn er som har kosmisk makt i universet.

scratch that.

kjære kvante fysikk,kan du vere så snill og fikse det slik at eg ikkje snakkar som ein foss etter eit inntak av to pils? Eg lover å jobbe hardt med R1 matematikken i haust, dersom du kan ordne det slik. Ein kvantefysisk munnkurv kanskje?

På forhånd takk!

Kristina Kvåle”

in plain english:

dear jesus, buddha, hare krishna, odin or (who/what)ever rules the cosmic forces of the univers.

scratch that.

dear quantum physics, may you please make it so that i do not talk in such a large quantity which i do, after having consumed an amount of two beers? i pledge to you that if that is possible to make do, i will study a large quantity of hours working with my R1-mathematics. Is it possible to have a quantum physic muzzle made?

Thank you in advanced!

Sincerely, Kristina Kvåle”

5 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

5 responses to “søknad

  1. Jeg er glad du syntes det ^^ Og lykke til med munnkurven, hehe!

  2. Haha, er sikkert flere som trenger det😄

    Er til en shoot jeg driver å planlegger😉 Mangler bare geviret nå…

  3. Haha! Eg skal ta kvantemekanikk til neste vår, og skal prøve å leggje inn eit godt ord for deg.😉 Trur kanskje eg burde skaffe ein slik munnkurv for meg sjølv også…

  4. haha, fantastisk! digger bildet!

  5. wow, så härligt och fint porträtt! Snyggt ljus!!

Leave a Reply

