ein måndagsblogg

Wish Wish Wish er ein herleg blogg skrive av ei jente ved namn Carrie. Ho bur i London og studerar der. Ho reiser på Glastonbury festivalen, lærer seg å male med vassmaling, lagar heimelaga blome-hårbøyle og brukar berre fine kle. Ein perfekt blogg å lesa om sommaren, når det er storm utanfor dørstokken og ein sit på jobb. sjette dagen på rad.

Alle bileta tilhøyrer WishWishWish.

in plain english:

WishWishWish is a blog written by a girl named Carrie. She lives and studies in London. In her blog you can read about the Glastonbury Festival, water-painting, flower hairbands and vintage clothing. A perfect blog to read in the summer, especially when there is a storm outside and you are at work. for the sixth day in a row.

All pictures belong to WishWishWish

5 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

5 responses to “ein måndagsblogg

  1. Takk for tips🙂

  2. Fint bloggtips! Har vært der inne en gang, men hadde helt glemt det.

    Åh, jeg skulle ønske jeg var flink og var vegetarianer, men jeg er svak i sjela😦 Huffhuffhuff. Men jeg har fått tak i gevir da… Huff, dårlig samvittighet.

    Hehe, du må ikke bli med om du ikke har lyst😉 Har bare blitt så vant til å mase på folk at jeg ikke helt klarer å kontrollere meg😄

  3. tusen takk!:)

    og takk for flott bloggtips!:)

  4. sv: jaa, jeg elsker nynorsk. det er kjæresten min som bryr seg om det:p når jeg sier “man” så sier han “ikke kvinne altså”

  5. i love her blog, one of my favourites! xx

Leave a Reply

