Flickr favorittar og nattevakter

dårleg vær og mange nattevakter resulterar i dårleg blogging og mykje dagdrauming. eg bruker død-tida på nettene til å lese herlege bøker om sommar og sjå på fine sommarbileter og sommarfilmar. eg draumer om sydentur med Beate og vurderar sterkt å fare på hiatus neste sommar og berre ta livet med ro og sjå verda. sommarverda.

ellers er det 9 dagar til Malakoff Rockfestival, då skal eg ta mykje bileter, drikke mykje øl og synge med til Big Bang, Timbuktu, Sivert Høyem, Skambankt og the Cumshots. På torsdag reiser eg til Svelgen og besøker finaste Lene-mor, som eg ikkje har sett på alt for lenge. så livet er eigentleg ganske fantastisk, til tross for dårleg sommarvær og nattevakter. for eigentleg så likar eg nattevaktene ganske så godt.

Kva driver de med om dagane? kva festivalar skal de på?

.

the weather is bad where i live, so i spend my nights (i am working a lot of nightshifts at the moment, so i sleep during the day) reading summer books and looking at summer photos. in nine days my favorite festival starts, malakoff, life is good. actually.

photos: linked to source

4 Comments

Filed under Foto og slikt fint

4 responses to “Flickr favorittar og nattevakter

  1. Eg jobbar! Dagskift, heldigvis, hadde aldri klart nattskift.😉 Eg skal ikkje på nokon festival i år! Snufs… Men eg var på Malakoff i fjor og det var gøy!

  2. /:)

    ååh, jeg er misunnelig. ganske heldig å ha ei vennine som er det. Synes det koster så utrolig mye hos frisøren…..

    Takktakk, det er tantebarnet mitt, eller niesen min som de fleste sier. 🙂

    Jeg reiser snart til Molde Jazz, noe som kanskje spolerer Malakoff. Men jeg skal alltids få sett Thomas Dybdahl live før sommeren er over❤

  3. for noen nydlige bilder, tror jommen dei blir mine favorittar og😉

  4. så fine bilder!!

Leave a Reply

