ting å ha med til Malakoff

Det har ikkje heilt gått opp for meg, men i morgon er det faktisk Malakoff. I morgon er det Navigators, Johnossi, Thomas Dybdal, Enslaved og BigBang. I den rekkjefølga til og med. I morgon er det bussing tilbake til vakre Eid og camping på Malakoff (som plassen der festivalen også heiter). Det er vorsing på campen med fiine folk og nye fine folk, det er lukke. Ja, det er til og med meldt sol og skyfri himmel!  Noko som, med det høljregnet som foregår utanfor vindauget mitt, verka heilt utopisk og uforståeleg. Det er øydelagde strømpebukser og sjanglande fjortissar og headbanging og klemming og… sukk. Fyrst må det pakkast, og eg tenkte eg kunne leggje ut mi eiga pakke-liste:

dette er jo ei ganske økonomisk og praktisk pakkeliste eg utvikla etter to år med store utgifter. det er dyrt på festivalar, og i staden for å bruke 30 kroner på ei flaske vatn, er det mykje meir praktisk å berre fylle opp ei som er tom når du er på do på statoil (det er æsj å fylle på festivaldoen).

1-2-3 kaffi til dagen etterpå hovudverk hjelp, også slepp ein å bruke 23 kroner på cats eller 15 kroner på puben.  Plastikkpose til opprydding av søppel. Dorull. Har du vore på festival sjølv, så forstår du. Ein kan så klart lage niste, men som regel blir det til (i alle fall i mitt tilfelle) at ein et på rockekiosken eller på statoil. hard facts. Ja, forresten: dersom du bur i nærleiken av Eid, er det alltid lurt å ha 50 kroner tilgjengeleg i tilfelle ein treng å benytte seg av trygt heim for ein 50 lapp-ordninga. det går også festival bussar under konserten. les meir på malakoff si heimeside.

Vi snakkast på Malakoff, sei hei om du ser meg (og du har lyst til å snakke med meg)! Trynet mitt ser slik ut:

eg er snill og smiler mykje (spesielt når øl er involvert) og litt sjenert og syns at alle skal vera venner!

18 Comments

Filed under Festligheiter og feirerier

18 responses to “ting å ha med til Malakoff

  1. ^^ kanskje jeg snart skal lage et stort innlegg med bare masse fine bilder fra flickr.

  2. problemet er bare at jeg ikke tar så mye bilder for tiden. men skal prøve å bli flinkere!

  3. RSKJOLD

    trur ikkje den pakkelisten fungerte for meg:P

  4. Ja, myggen er virkelig gigantisk der oppe. Er selv allergisk så jeg må gå på Zyrtec når jeg er der, bli veldig matt og slapp, men det funker!🙂 Ja, kanoen veltet faktisk ikke, men jeg derimot, falt ut i elva. Men morsomt var det😉

  5. så fin du va med hatt🙂 kan eg spør ka den tattoveringå di betyr? eg elske tattoveringar😉

    svar: Fredrike ska få lov te å vær på F listå mi😉

  6. mhm, helt enig! jeg er så glad jeg vokste opp på vestli, et av de mest flerkulturelle områdene i oslo, og aldri har tenkt over hvilken hudfarge noen har eller hva det liksom skal bety. og jeg er kjempeglad for at så mange var enige med meg, hadde gitt opp hele norge litt igår kveld

  7. det va et kjempekult tegn! og iogmed at eg trodde det va ein tattoo så må eg jo sei at det va veldig bra tegna! eg e heilt enige med deg, eni må tenka seg veldig nøye om når ein ska ta for ellers kan du enda opp med å angra🙂 håpe du finne det ut, åsså må eg jo sei at eg glede meg te den dagen du poste et bilde av den orntlige tattoveringen🙂

  8. åå, tusen takk!🙂

    been there !! (hvis du tar en zyrtec før fest vil du sannsynligvis ikke bli fyllesyk, amazing) kos deg på festival😉

  9. Kristina: Den feilen med tegnsetting og enkle stavefeil er ikke min feil, men skolens, for vi lærte det ikke. Vi skulle lære av egne feil.Noe vi ikke hadde lært så unnskyld for å ikke ha lært det! Jeg kan litt arabisk jeg, og lærte det vesentlig fortere enn folk som har bodd her i flere år. Og utelandsvenner som jeg skrev var en slurve feil, for det heter jo utenlandskevenner.

    Jeg har ikke tenkt til å reise til pakistan eller iran, og derfor ikke tatt noe standpunkt til det.

  10. jeg liker tegningene dine! kos deg på festival🙂

  11. hihi, så gøy at du lese det eg skrive på dialekt! JA legg ut topp 10 listå di så kan du ha ein sånn stem-ting, meeen du må jo egentlig bestemma sjøl og da, men kanskje det vil hjelpa deg og hørra ka andre syns😉 takk takk, trommisen har allerede spikra sammen skapene så imårå blir det bare å setta de på plass🙂

  12. jepp, det ska eg gjør😉 du får kooooosa deg masse med Haugesund besøk imårå då, åsså får promille-kristina ha det festlig på Malakoff😉

  13. ja, jeg må bli flinkere til å legge ut de bildene jeg faktisk tar x)

  14. Festival~ Den opplevelsen har jeg enda til gode å oppleve😉 Ha det awesome!😀

  15. Åh, jeg er så himla lei meg over at jeg ikke kom til Malakoff. Og heller var i Molde med stygt vær.

  16. Jeg mente jeg så deg, også var du borte. Rakk jo ikke å hilse på ;O

Leave a Reply

