Hold Still

I går fekk eg ein pakke i posten eg  har venta lenge på. Det var ein pakke frå capris.no og inn i den låg det to fine bøker eg lengje har hatt lyst å lesa. Få meg på for faen av Olau Nilssen og Hold Still av Nina LaCour.

Hold Still har eg venta lengje på. Den har vore med meg sidan 2. desember 2009, då eg heilt tilfeldig kom over video traileren på youtube. Det var noko med traileren til boka som (ved fare for å høyra cheesy ut) rørte ved meg. Kvifor eg ikkje bestillte den før forrige veke er litt merkeleg (det meiner eg også), men det berre vart slik. Men i går kom den, og i natt las eg ho – og den var alt eg hadde forestilt meg, og så litt til. Den er så fin og vond og trist og nydeleg. Den gir deg gåsehud, svarte hol i brystet – midt mellom ribbeina, sommarfuglar i magen – alt ei god bok skal gi lesaren.

5 Comments

Filed under Bøker, litteratur

5 responses to “Hold Still

  1. You should! Helt enig, Cordy burde blitt lengre, men da ville jeg hatt a sånn som hu var tidligere i Angel. Syntes karakteren hennes ble litt kje mot slutten😛

  2. åååh det såg ut som ei bok eg konne likt, kanskje eg ska bestilla den eg og😉

  3. : synst du det? åh, eg føle meg som hundre dollar! og detta innlegget var nydelig. må lese den boka!

  4. Åh, denne vil jeg lese! Vet du om den kommer på norsk snart?

  5. Åh, guri, denne må jeg bare ha. Tusen takk!😀

Leave a Reply

