Slike fine dagar

I dag har vore ein veldig fin, og, faktisk, innhaldsrik dag.

veslebror hjalp meg laste ned Photoshop Cs5, så han fekk klem og klapp på skuldra fordi han var så snill.

sara-kvalp var fin og nysgjerrig, som alltid, og stod i ro lenge nok til at eg fekk ta nokre fine skryte bilde av ho. fina mi.

vi reiste til Måløy for å besøke bestemor og bestefar, og bestemor hadde fine blomar på kjøkkenbordet.

På ein skjenk i spisestova (etestova) låg det nokre gamle bilde som oldemor tok då ho og oldefar var i Nederland, for fleire ti år sidan, og eg vart heilt forelska bilda.

Det var også besøk frå hovudstaden hjå bestemor og bestefar, min tante, onkel og to skjønne syskjenbarn var der. Her er finaste Mari.

søte Ingrid.

Dei ville leike med Sara-kvalp i hagen til bestemor og bestefar, noko dei så klart fekk lov til. Men sara-kvalp måtte ha band, for det er litt trafikk der.

eg tok bilde av det fine troll-håret til Ingrid.

også tok eg eit dårleg blome-bilde.

eg og bestemor besøkte også oldemor på gamleheimen, noko som var veldig kosleg. Tanta mi laga deilig veggis-middag til meg (beste salaten eg har ete på lenge), og etter ei stund reiste eg, veslebror og sara-kvalp heim att. Då vi kom heim rydda og vaska eg kjøkkenet og stova, åt ei korg jordbær, drakk mykje kinesisk balanse te og høyrte mykje på seigemenn.

No skal eg prøve å lære meg cs5 og sjå mange tutorials på youtube, også skal eg pakke og synge og le. For i morgon tidleg hoppar eg på båten til Bergen og blir der nokre dagar. Blir berre glad om nokon har lyst å ta ein kaffi-kopp medan eg er der (send mail til kristinaaurore(alfakrøll)live.com). Reiser snart til Oslo også, kjenner så og sei ingen der, så ta kontakt. *blunkefjes*

9 Comments

Filed under Foto og slikt fint

9 responses to “Slike fine dagar

  1. Naw, søte søskenbarn!😀

    Virker ikke som RC-6-kontrollen er kompatibelt med 20D, men jeg får undersøke litt mer og se om jeg finner noe.🙂 Uansett, takk for tipset!

  2. ladynetta

    Sv: Takk🙂 Ja, den likte jeg også, selv om den var trist.

    Det virket som en kjempekoselig dag🙂 Når jeg har data ting som må gjøres så ber jeg storebror hjelpe meg (eller gjøre det for meg). Brødre er fint🙂 Så god valp, og så søte søskenbarn!🙂 Hva skal du i Oslo, bare ferie eller no? Jeg bor i nærheten, nemlig🙂

  3. ladynetta

    Så koselig! Jeg liker kafeer, men jeg finner aldri second-hand greier i Oslo. Sånn bortsett fra Uff og Fretex og sånt. Ja, det hadde vært skikkelig gøy, du får si ifra når du skal nedover eller bortover eller hva enn😛

  4. /hih, takk.

    Ja gjerne!
    Ikke sant, innimellom så pleide jeg å se på noen filmer her og der. men etter at tantebarnet mitt uten oppsyn klarte å sette fast en videofilm feil vei i videospilleren har det blitt lite disney. og disney channel er ikke akkurat disney det heller. . .

  5. SV: Jeg er veldig opptatt av det selv og, bare se innlegget jeg skrev her: http://www.icarroi.com/2010/04/23/guide-bilder-pa-internett/

  6. aw, søte bilder :))

    / hehe, takk takk

  7. Koseleg dag, og fine bilete.🙂 Så søte søskenbarn du har!

  8. dina bilder är så sjukt snygga!

Leave a Reply

