om å ha det bra i Haugesund

Etter to dagar i fine Bergen, reiste eg i dag til Haugesund med syskjenbarnet mitt på 5 år, for å besøke syskjena mine. Her er det sol og varmt og eg har det så bra at det nesten er vondt. eller låkt som eg seier på dialekta mi. Her er dei bileta eg har tatt i dag:

bror min, Andreas (7 1/2 år). likar ikkje å bli tatt bilde av.

Kan nokon fortelje meg når syster mi, Elise (f.v), vart 9 år og stor jente?

min (eks-ste)storebror, Svein Ove (18), vart heller sur då kameraet viste seg.

syskjenbarn kjærleik. det er fint det.

3 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda

3 responses to “om å ha det bra i Haugesund

  1. åååååh fine Haugesund!

  2. Ingrid Tjosaas

    Du har like kjekk familie som meg, snur seg vekk når eg kjem med kamera. Alle er jo livredde for å hamne på bloggen. For det gjer dei uanz.

    • hehe, ja er eit lite tilfelle av kamera-skrekk i familien, forstår dei eingentleg litt då – eg unngår å bli tatt bilde av sjølv, men elska å ta bilde av andre🙂 hehe🙂 kva er bloggen din då?🙂

Leave a Reply

