om å vera i Oslo dag 1

eg er i Oslo. stoppestad tre i den store protestmarsjferien min.

her møtte eg Maren – ei kjempe hyggeleg jente eg vart kjend med via bloggen. vi gikk på second-hand butikk og snakka mykje om blogg og foto og venner og det meste mellom himmel og jord. det er kjekt når ein finn slike fine folk ein verkeleg kan snakke med, der det ikkje blir slike fæle, kleine stillheiter der ingen veit kva ein skal seie. fem tomlar opp for bloggvenner altså!

imellom snakking greide vi å finne ein stad å ete middag, Pasta Basta på Majorstuen, der vi vart sittande i overkant ein time å ete og prate endå meir. Eg åt pasta di verdura, altså pasta med grønsaker – det var kjempe godt, og det kosta ikkje så alt for mykje. Dessutan fekk vi sitte ute og kelnerane masa ikkje på at vi måtte gå eller kjøpe meir. og det var eigentleg litt fint.

Eg skal vere her i hovudstaden fram til torsdag, då marsjerar eg vidare til stoppestad 4 og då er marsjen min nesten ved vegs ende. Imorgon skal eg møte Maren igjen og det skal bli meir second-hand shopping. lenge leve vintage! Eg skal bruke dei få pengane som eg har att i lommeboka mi alt det ikkje får tak i heime. altså det meste med andre ord. neida. joda. også skal eg ete mange makaronar, drikke mykje kaffi og te og smoothiar. På onsdag skal eg møte Anette, det blir spennande og kosleg. Og dersom du er i Oslo-området og likar makaronar eller kaffi er det berre å sende mail til kristinaaurore(krøllalfa)live(dot)com. Eg likar å prate, smile, drikke kaffi og prate.

7 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda

7 responses to “om å vera i Oslo dag 1

  1. Så koselig😀 Jeg gleder meg, det blir bra! Jeg liker makroner OG kaffe, just so you know😀 Og å prate, selvfølgelig.

  2. hei du søte
    jeg fikk ikke lest mailen din før i dag. beklager. har vært på hytten og sjekking av mail har vært sjelden. synes det var dumt at jeg ikke fikk møtt deg når du først var i bergen.
    jaja, jeg følger nå bloggen din og gir deg en lyd neste gang du skriver at du skal til bergen!

    kos deg videre i ferien!

  3. så flott!

    og takk så mye!

  4. Alltid like koselig å treffe folk man har blitt kjent med gjennom bloggen. Lett å finne likesinnede!

  5. Åh, jeg elsker vintageshopping..

    Sv: Ja, vi er på tur bare, shopping og sjekke ut byen🙂

  6. vet du, jeg skal til byen i morgen. skal møte to kompiser også skal vi visst shoppe.

    og vi kan jo alltids møtes for å stikke opp til Tonicas og ta dianabilder
    🙂

Leave a Reply

