Om ein superhelt

eg tenkte eg skulle introdusere dykk til ei av verdas finaste mennesker som eg veit om. Tiril. Eller Tiril-lill.

Tiril er ein superhelt. Ho kan få alt i heile verda til å bli morosamt og fint, det er hennar superpower. Dét, også kan ho høyre det du tenkjer, for det syns ho hadde vore kjempe morosamt.

Tiril er modig. På tysdag reiser ho til USA og skal bu der eit år. Det er både spennande og morosamt, samstundes som det er trist og litt vondt. For Tiril er den personen eg ringer når eg går til Rema 1000 og kjedar meg medan eg går. Det er ho eg ser supernatural med og har store diskusjonar om Jensen Ackles, Impala 67 og alt anna som er triviellt og random. Vi går turar midt på natta berre fordi det er då det er mest morsomt å gå på tur. Vi går også på tur midt på dagen iført pysjamas bukse og t-skjorte, fordi ingen kjører forbi der ho bur. Vi spelar Crash Bash, Funny Funny HaHA og vri 8, fordi vi syns det er morosamt.

Difor syns eg det er litt skummelt at ho skal fare. At ho skal reise til den andre sida av jordkloda, og så leise forlate meg, i eit heilt år. Så klart skal vi skype, og snakke på facebook, men det blir trist likevel. På den andre sida syns eg det er kjempe bra, for ho, for ho kjem til å lære så mykje, oppleve mykje og ha det heilt fantastisk kjekt og vidunderleg. Det veit eg, for ho er vinduderleg.

5 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

5 responses to “Om ein superhelt

  1. for et nydelig innlegg. Tirill-lill hørres ut som ei vidunderlig jenta. Eg har og to eg ringe te når eg e ute og går avogte, søstrå mi og bestevenninnå mi Maria. det besta eg vett e når søss ringe meg plutselig mens hu går tur med hunden sin Theo, då føle eg at eg går sammens med de og det e utrolig fint.

  2. Awe saa skjoent! Hu virke som ei knall jente🙂

  3. Awww^^ Tusen takk Kristina!❤ Det innlegget var helt fantastisk
    Varmar djupt inne i hjarterota mi ;D❤
    Kommer til å savne deg heilt utrulig mykje </3
    Dreiv å vurderte om det var plass til deg i kofferten min, men eg trur de hadde blitt litt ubehagelig for deg..
    Men 9 mnd og 12 daga kjeme til å gå so fort atte🙂
    E heime før du veit ordet av det!
    Smask

  4. Pingback: Om å ha ein bestevenn i New York. « Photographs and Imaginary Pixies

  5. Så koselig, men fortsatt trist når folk reiser. Men dere holder sikkert kontakten allikevel, man gjør det med venner som er verdt det🙂

Leave a Reply

