Om å ha ein bestevenn i New York.

i dag snakka eg i telefon med den finaste Tiril. du veit, superhelten. På 6.05 minutt fortalte ho meg alt om New York, om alt ho hadde sett, dei beste butikkane ho hadde vore på, og om å venta på flyet til Minnesota og kjede seg. sjølv om eg blei så glad at eg nesten grein, og sjølv om eg kjende ekstra godt på at eg verkeleg saknar ho (allereie etter tre dagar), vart eg kjempe glad då ho ringte. Det at ho skulle fly ved siden av orkanen Earl, var litt foruroligande, men det er berre hønemammaen i meg som syns. På 6.05 minutt fekk eg fortalt om mine siste dagar, om at eg har kjøpt meg statoil kopp (med kamera-teikning på) og at det er alt som har skjedd meg. Vekas finaste telefon samtale.

No skal eg pakke litt. i morgon reiser eg og mamma og sara-kvalp til Valdres. det blir fint og fint og kosleg. eg skal gå mykje på tur og ta bilete og lese bøker og gjera r1 matte og ikkje ha internettilkobling i det heile tatt. Eg gler meg!!

Foto: linka til fotograf

4 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda, Skriverier og tekstar og slikt.

4 responses to “Om å ha ein bestevenn i New York.

  1. det hørres ut som hu har det finfint. og goood tur te valdres søte.

  2. du finn så fine bilder til innlegga dine!!! + at du skriv veldig bra

  3. Awe kan tro det var godt å få snakka med helten din litt. Ekke enkelt med sånne langdistanseforhold, hverken kjæresteri eller venner, men om man bare bestemmer seg for det kan sånt styrke forholdet. Høres ut som at dere to har ett slikt forhold. Herlig med slike venner!

Leave a Reply

