På bussen til Praha med Kafka i veska (og Joyce i kofferten)

Rommet mitt er mørkt, så bileta blir gulaktige. Eg høyrer på Dirty Pretty Things på spotify, og grugler meg til bussturen til Tigerbyen. Den er lang. For lang. Dessutan har eg anten pakka med meg alt for mange kjolar, eller alt for få. Det er no so, som mamma ville sagt. Og fy, så eg gler meg til Kiel-ferja, litt mindre til bussturen gjennom Tyskland, men herregud så kjekt Praha skal bli. Nei, eg må nok berre sei at eg gler meg. Eg gler meg så mykje at eigentleg så er eg der allereie.

BTW: blir sikkert ikkje noko blogging før eg kjem heim frå Praha neste mandag, ikkje unfollow meg for den grunn da, eg har ikkje interwebb der nede, og kven veit, kanskje eg tar meg ein tur innom ein interwebbkafé.
Men legg igjen mange fine fotavtrykk på bloggen min da, fortel meg kva som har vore det finaste med hausten så langt, og kva sang som verkeleg har gjort livet verdt å leve! Slikt blir eg så kjempesuperglad for, for det er kjempesupre altså! de er ein gjeng med hjarter alle saman!

9 Comments

Filed under Kristina i den Store Verda

9 responses to “På bussen til Praha med Kafka i veska (og Joyce i kofferten)

  1. sv: åh, heldig. jeg vil også reise.

  2. Kos deg kjempemasse, gleder meg til å se bilder derifra!

  3. Det beste med høsten så långt e vel at eg snart ska tebake te Haugesund. Det e no eg glede meg så inderlig te. OG det at ein kan gå med skjerf. Eg elske skjerf. Sangen som har vore ein av dei som har gått på repeat e Iron & Wine med Flightless bird, American mouth. Ha ein fabelaktig tur søte du. Glede meg sånn te å se bilder.

  4. Herre min, Praha er en fantastisk by. Du kommer til å storkose deg😀

  5. Noe av det fineste denne høsten: Fått malt taket, og forhåpentlig bli ferdig med rommet denne uka (man kan jo håpe). Og kakao med krem. Og å møte deg i Oslo! Kjempekoselig😀 Have fun in Prague😉

  6. Ah, Joyce! Leste han i engelsken i fjor -og nå har jeg Ulysses boken stående i bokhyllen. Trenger bare litt tid så skal jeg lese den.. Tid er noen ganger en mangel vare!

    Det er også bedre å pakke for mange kjoler enn for få, synes jeg. Bytte på, søle på, gå lei av, sammenligne med nye, ja, en kjole for hver andledning!

    Kos deg masse i Praha!😀

  7. Tante Karen

    Heisann – det som har gjort hausten fin så langt er at det innimellom er fint ver og at ungane er nokså friske og at eg jobbar mykje heime for tida.
    Og du, når det gjeld kjolar: Så lenge du orkar å bera dei, så er det vel ikkje for mange. Det kan ta litt tid å finne balansepunktet der mellom kjolebehov og berelyst. Du har mange år føre deg:) Sjølv er eg 37 og har snart funne det punktet. Eg vil seie bøkene dine er eit større problem for bereevna di.
    Ha det heilt fortreffeleg i Praha! Det er ein by å bli forelska i.

  8. Ida

    i spy with my little eye… ett mju II?? fantastisk

Leave a Reply

