and your eyes will shine through the glass of my wine

Også var ein heime igjen. Ikkje berre heime på hybelen, men heime, på Flatraket. I huset mitt, med verandaen der eg braut foten då eg var ti år gammal. Huset som har vore heimen min halve livet mitt, der eg har vakse opp. Det er litt fint eigentleg, å drikka raudvin med mamma og visa fram alt eg har kjøpt. I det heile tatt fint å snakke med nokon eg ikkje har budd opp på i overkant av ei veke. Eg er sliten. Praha var fantastisk kjekt, elskbart, men slitsomt.

Å sitta på ein stappfull buss i samanlakt (tur/retur) 40 timar, bu på rom med tre andre i ei veke. Å stå opp klokka åtte kvar morgon slik at ein rekk byvandring, shopping og museum om dagen, for så å feste til langt på natt på fem etasjers nattklubbar eller underground barar. Det slit ein regelrett ut.

Eigentleg burde eg vel leggja ut bileter frå turen allereie no, men sanninga er at eg ikkje orkar. Ikkje i kveld, ikkje no. De får heller vente til i morgon, når eg har fått sove litt, på mitt eige rom, i mi eiga seng. No vil eg berre sjå MAD MEN og lesa fine bloggar. Puste ut og kjenne på kor godt det eigentleg er å vera åleine.

foto: linka til fotograf

fin sang: Russian Red – No Past Land

4 Comments

Filed under Kristina i den Store Verda

4 responses to “and your eyes will shine through the glass of my wine

  1. velkommen hjem. alltid kjekt å komma hjem litt. eg sitte i stuå te mamma i Haugesund akkurat nå🙂 så bra at du har kost deg i Praha, glede meg te å se bilder🙂

  2. Velkommen heimatt ja🙂 Digg å høre at Praha var bra, nå vil jeg iaffall dit selv!

  3. SV: Takk skal du ha! Så koselig å høre.🙂 Jeg tror snittet i år lå på omlag 5. Det er også mulig at det var nede på 4,8. Så vanskelighetsgraden avhenger av hva du selv har sett deg ut som avsluttende karaktersnitt.🙂 Senere vil det komme et lengre innlegg om studiet på bloggen!

  4. Åh, rett og slett borte bra, men hjemme best🙂 Jeg synes alltid det er magisk godt når man endelig kommer hjem, selv om ferier er fantastisk😀 Velkommen hjem!🙂

Leave a Reply

