Praha-turen: Oslo og Kiel-ferja

Søndag 12.09.10, kl.2300: Avreise Oslo

Vi venta på at bagasjen skulle bli lasta i bussen.

søte Elise!

(Kva Arnt-Ivar skulle med boomboxen, forblir eit mysterium den dag idag)

PÅ BUSSEN TIL OSLO

Kristine og Synnøve klare for avgang

til slutt roa alle seg endeleg, og eg fekk sove. faktisk.

Klokka 07.00 fann lærerane ut at det var morosamt å vekke heile bussen og ha eit frukoststopp to timar (eller noko sånt) utanfor Oslo. Lyset var blått og bussen var kald og eg låg pakka inn i ullteppet mitt og høyrde på PJ Harvey.

Også tok eg bilete av dei som faktisk sto opp, gikk ut i det kalde været og kjøpte seg mat.

OSLO

Vi annkom Tigerstaden klokka 09.00 om morgonen, før butikkar opna og vi sat på Oslo City og drakk kaffi. lenge.

Sondre, Viviann og Dziugas var trøytte i trynet.

etter at butikkane opna og klokka vart vennligare møtte eg søtaste Anette. Ho var skjønn som alltid og vi drakk kaffi og snakka om når eg flyttar til Oslo neste haust (om eg kjem inn, kryss fingrane!).

Etter å ha gått rundt i byen i nokre timar, møtte vi alle saman igjen og vi tok russebilete. Blant anna av Adrian etter at han hadde vore på kondomeriet.

Oda, Hanne, Malin og Aksel

KIEL-FERJA

Sondre mista nøkkelkortet sitt

Sissel glatta håret sitt

Ingrid og Elise gjorde seg klar for kvelden

Det var eg også

Etter eit lite vorspiel på lugaren bar turen ned på dekk og det var latter og promille og i tre tida kræsja eg, bokstavleg talt, i senga. I morgon kjem det fleire bilete, no skal eg skrive ein håplaus tekst i norsk og vaske hybel. Jau jau.

5 Comments

Filed under Kristina i den Store Verda

5 responses to “Praha-turen: Oslo og Kiel-ferja

  1. det ser ut som du har hatt det kjekt😉

    / tuuusen takk

  2. Yngvild

    Ka du skal innpå i oslo?🙂

  3. gleder meg til å se flere bilder.
    oog, håper du flytter til Oslo! Da kan vi faktisk møtes en sjelden gang uten at en av oss må reise veeeldig langt🙂.

  4. Arnt Ivar skulle eigentleg bruke cd spelaren då vi hadde aktivitetsdag, men dei fikk desverre ingen batteri til å ha i den, for det hadde dei ikkje tenkt på å ta med😉 Hehe, no veit du det:)

  5. Åh, trøttfjes😛 Hihi. Gleder meg til å se mer!🙂

Leave a Reply

