Praha turen: Buss frå Kiel til Praha

TYSDAG 15.09.10

Det var så alt for tidleg å stå opp då vi la til kai i Kiel, og vi var alle trøytte og lyset var så alt for lyst.

Vi kjørte lenge og lenger enn langt og eg sov meste parten av vegen.

også fekk eg endeleg tid til å lesa ut denne fine boka, som eg skal komme tilbake til i eit seinare innlegg.

Vi stoppa midt i Tyskland for å ete middag, og sjølv om salaten såg god ut, så var den langt frå det. Alt som var kokt eller stekt, var kokt eller stekt i sylteagurksaft.

I Tyskland har dei automatar for alt på toaletta.

Som sagt.

Då vi nærma oss Tsjekkia, hadde vi ein kviss på bussen om Praha, historie og Franz Kafka.

Som eg og Pernille vant

Så vi fekk ein pakke frå lærerane! Opp i den låg det to par sokkar, ein tannkost, tannkrem, to tyggisar, to kondomar, 100 koruna og litt godteri. Alt lærerane tydlegvis meinte vi trengde i Tsjekkia.

Medan eg låg og halvsov til Kent og Paolo Nutini, sat Pernille, Kim Inge, Toni og Svein Olav i gangen og spelte poker.

Svein Olav

Kven som vant til slutt, veit eg derimot ikkje noko om. Eg sov, som sagt.

Plutseleg var det mørkt ute og vi var endeleg framme i Praha og iso-verdiane på kameraet mitt var så alt for høge.

Og vi fann fram til hotellet, og eg skulle sove på rom saman med verdas finaste Sissel og Ingrid. Etter å ha pakka litt ut og funne oss til rette, gikk vi ned i baren på hotellet. Der kjøpte vi oss ein halvliter også sat vi ei gruppe og snakka og drakk i salongen (?). Også vart vi kjende med nokre tyskerar som også var der på skuletur, men dette tok eg overhode ingen bilete av, for kameraet låg på rommet.

2 Comments

Filed under Kristina i den Store Verda

2 responses to “Praha turen: Buss frå Kiel til Praha

  1. Så arti at dere vant!😀
    Bestevenninna mi dro til Praha i dag ho, jeg er så missunnelig!

  2. Haha, så gøy at dere vant!😛 Kondomer ja, fra lærerne og greier😛

Leave a Reply

