Ting som får meg til å smile når eg trur eg døyr.

+ Fine venner ein ikkje har sett på lenge, som ein likevel kan sitte i timesvis med på kafé og le av dei same vitsane og snakke like fritt med som ein gjorde før. Det er ekte vennskap.

+ Skikkeleg blå-lilla blåbærsaft, som minner ein på ei tid då livet handla om skattejakt på oldemor sitt loft, blomeforkle og heimebaka kjeks med brunost på.

+ Bestemor som les høgt frå Den Hemmelige Hagen og Det Suser i Sivet.

+ Å sjå blåklokker vekse opp i vegkanten på veg heim frå skulen. Då kjenner ein seg litt som Pippi Langstrømpe, eller Supermann.

+ Å vera heime med familien og sjå Beat for Beat, Nytt på Nytt og Skavlan, medan ein et chips og drikk cola light. For det er slikt ein gjer på fredagar.

+ Å vakne skikkeleg tidleg på ein laurdag av at det er lyst ute, ligge under dyna og sjå på morgondugget danse ballett på vindauget.

+ Å sjå nokon bli så engasjert i eit tema at dei nesten byrja grine.

+ Når ungdom gir plassen sin til eldre på bussen – det gir meg trua på at der kanskje fins håp for oss likevel.

+ At Sara-kvalp ligg på fanget mitt, med auga igjen og pustar tungt og roleg, som om det er sjølve meininga med livet.

+ Lærerar som tar deg til side og seier dei har retta feil på prøva di og at du eigentleg skulle ha ein mykje betre karakter.

+ Å legge seg ein kveld og vite at alt kjem til å gå bra. uansett.

+ Å eta makronar som er så gode at ein må eta kjempe seint, slik at ein ikkje går glipp av noko.

+ Vinylplatespelarar

+ Venner som sender deg melding klokka sju om morgonen på ein onsdag, berre for å fortelle at dei har funne ein kjempe god kaffibar på veg til jobb.

+ Å sitte lenge med ei oppgåve og ikkje få til noko som helst, for så å lese gjennom oppgåva éin gong til, også forstår ein alt.

+ Å vakne opp til frukost på senga, nytrukken kaffi og dagens avis.

+ nyvaska sengekle

+ å lese fyrste setninga i yndlingsboka di og smile fordi du veit kva som kjem og du veit at det er så himla fint og vondt omkvarandre.

+ å få kompliment frå ukjende eller folk ein ikkje kjenner så godt.

+ Å rydde til denne sangen, berre fordi den ein gong, då du var ti og hadde musefletter på skulen, var det yndlingssangen din.

+ Å lese dei finaste bloggane i verda, som denne, denne, denne og denne.

+ Når du spør ei venninne kva bok ho les på for tida, og ho svarar at ho ikkje kan seie det, for det er ei “Kristina-bok”, og ho skal gi den til deg til jul.

Kva får dykk til å smile om dagane?

9 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

9 responses to “Ting som får meg til å smile når eg trur eg døyr.

  1. Åh, det var masse fint, jeg smilte masse😀
    For tiden smiler jeg av at det er jul snart (ja, snart). Og at jeg kan vandre rundt i Oslo og kjenne til flere steder. Og at jeg vandrer litt sjenert bort til folk jeg har forelesninger med og begynner å prate, også kjennes det som om vi har kjent hverandre en evighet.

  2. Så fiint, blir så glad av å lese lister som dette😀 Fint, fint, fiint❤

  3. blåklokker i veikanten❤
    (og overalt f.eks i den drømmen jeg hadde som jeg aldri glemmer)

    fint

  4. åh, så fint! jeg smiler i hele ansiktet nå🙂

  5. eg elske listane dine! de e utrolig fine!

    eg smile for tiå fordi eg vett eg ska tebake te Haugeby i oktober. og for at tiå går så fort. plutselig så e det mars. og det e ein måned eg glede meg te.

  6. Herregud for ei herlig liste!!
    Awe jeg savner fredagskvelder som det du beskriver, var fast fredag heime det naar jeg fortsatt budde me mor aa far.

  7. Tante Karen

    Hallo – eg vil også gje deg ei “Kristina-bok” til jul:) Skal tru om eg klarer å finne ei på eiga hand??

Leave a Reply

