Mitt namn er Fåkunne

Eg er litt redd for å publisere denne teksten, så ver greie med meg.

Nokon har stole spegelbilete mitt, der er ein ukjend. Nokon har viska bort alle særpreg, liner og innholingar. Andletet er borte. Stemma mi forstumma, for munnen min fins ikkje lenger. Alt som er igjen er eit blankt andlet – utan auger, nase, øyrer, frekner, rynker. Berre ei glatt flate. Eg er blind, døv og stum. Eksisterar eg? Er eg verkeleg?

Eg kjenner ikkje nokon ting. Om du tar på meg, visnar eg – eg brenn opp og blir til oske. Du må ikkje ta på meg. Om du snakkar til meg, forsvinn eg i orda dine, dei et meg opp. Du må ikkje snakke til meg. Om du ser på meg, blir eg til glas. Når du blunkar detter eg på asfalten og knuser. Du må ikkje sjå på meg.

Hovudet mitt er tomt. Eit uthola rom der eg sit, rotnande i tankar eg ikkje greier å tenke. Eg prøver å drøyme, men til og med mareritta har forlate meg. Der er ikkje noko igjen. Ikkje ein einaste idé, ikkje eit einaste ynskje. Eg er fåkunne. Du må ikkje tru eg fins lenger.

9 Comments

Filed under Skriverier og tekstar og slikt.

9 responses to “Mitt namn er Fåkunne

  1. så trist å lesa. sko ønska det va no eg konne sagt for å trøsta deg, men avogte så har ein ikje ord. derfor sende eg deg gode tanker.

  2. eg elske sånne små tekster. og så bra at du har det fint. det va godt å hørra. sånne tekster treffe ein i hjerta om ein e glad eller trist. og du skrive jo så fint. tusen takk for at du dele dine ord med oss. sko ønska eg og konne skriva så fint.

    / tusen takk søte.

  3. nydelig skrevet. åå, nynorsk er så fint! kunne ønske jeg skrev like bra på nynorsk som deg.
    fint bilde som passer til teksten.

  4. /:)
    Var på den smoothie-baren på Oslo s, og fikk en slags nostalgisk følelse fra når vi var i Oslo sammen i sommer🙂

    Det var en finfin tekst, Kristina. Fæl, men fin.
    Og du er så heldig at du skriver nynorsk, noe som gjør det enda finere.
    Finfinfinfinfint.

    Og enda litt fint.

    Vi må møtes i Oslo en gang, og da må vi dra til Sebastien Bruno!

  5. Åh, så nydelig, men trist. Jeg elsker å lese tekstene dine🙂

  6. sunslayer

    Nydelig skrevet, dine ord stikker dypt på den som leser, ikke alle har kraft til å påvirke andre med tekst, men du er mektig.

  7. det er så vanskelig å kommentere ærlige, fine tekster som denne. speechless

Leave a Reply

