ein måndag

Skive med nugatti max til frukost i ti-tida, fordi det er ferie og i ferien er det lov å ete nugatti.

daffa i sofaen saman med sara-kvalp. las the bell jar.

Så blei huset fullt av ungar, og det var eigentleg heilt greit. Sara-kvalp fekk mykje merksemd og var både hyperaktiv og kosete og utruleg nusseleg.

eg baka bollar og høyrde på Camera Obscura fordi eg skulle få besøk av finaste Sofie og eg hadde lova ho bollar.

eg og Sofie gikk tur rundt bygda, også fann vi ein ny kvilebenk på vegen. “Bygdas vel”. den var fin og vi vart småleg patriotiske av heile greia.

Vi gikk ned på moloen og snakka og lo og hadde det finfint.

Sofie har vore i Roma med klassen sin og vi snakka om den nye tattoveringa hennar, om fine gutar vi ikkje veit kven er, fest og slike fine ting.

så gikk vi heim att, og det var haust i trea.

og det var haust på bakken.

resten av dagen har eg sett the queen of the damned og grey’s anatomy (fyrste sesong så klart). I morgon reiser eg til Ålebyen, for eg har ein tannlege time der, så dersom du bur i nærleiken og vil møte eitt stykk forvirra nordfjording, er det berre å sende ein mail til kristinaaurore(alfakrøll)live.com. Eg bit ikkje. lovar.

Korleis har dykkar måndag vore?

8 Comments

Filed under Foto og slikt fint

8 responses to “ein måndag

  1. Ser ut som en veldig fin mandag🙂 Jeg vil også ha boller! Og nugatti! Boller MED nugatti😀 Nomnomnom ^^

  2. Fine mandag🙂 Gud som jeg savner norske boller og nugatti, det finns ikke her slik som i Norge! Må lage selv, yes good idea!

  3. Haha nå var det mer bollene jeg tenkte jeg skulle bryne meg på, men kan no alltids prøve å lage nugatti å hehe, selv om ja det hadde vært en super pakke i posten det🙂

  4. for en søt mandag🙂

    min mandag e tett i nesen og tung i hodet. klare ikje å gjør noe som helst. ska se ein star wars film tenkte eg. i tillegg lure eg på kossen eg ska få gjort 365 prosjektet mitt idag, og ka i alle dager ska eg ta bilde av? inspirasjonen min forsvant med forkjølelsen gitt :O

  5. Søren at høstferien er ferdig og at jeg bor på ei øy lengre opp da.

  6. Så koselig dag🙂 Min mandag var fylt med forelesninger. Og… Ja, det var det. Omtrent.

  7. Så mange herlige og flotte bilder. Du må jo bare ha en helt fantastisk høstferie!

  8. ida

    Valp (Sara), Camera obscura + hveteboller = elsk!❤ Samboeren og meg lagde hveteboller i går og de var skikkelig gode også! Ha en fin dag:) God helg

Leave a Reply

