ei helg i svelgen med vakre vesen

Er i Svelgen saman med denne tuppa

og besøker dette nydlege vesenet og vesle guten hennar

To av dei finaste personane eg veit om! livet er fint og vi speler GTA med ratt og pedalar. Ete snop ut æva og, drikk kaffi og smugrøyke på oss kols og diverse. herlig. Kva brukar de helga dykkar til? Kva har gjort veka dykkar litt finare enn vanleg, og kvifor? Er så nysgjerrig, for de er så herlige alle saman!

Vesenvesenvesenvesen! (internt hahaha)

Foto 1: meg
Foto 2: tryneboka

3 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

3 responses to “ei helg i svelgen med vakre vesen

  1. ukå mi har vore heilt forferdelig med feber, tett nese og altfor lite lipton te. men det som gjorde ukå litt finare va et bilde eg tok i kjedsomheten og som trommisen sa va det besta bilde eg noensinne hadde tatt, det gjorde meg sykt glad. idag e eg endelig frisk og ska ut på livet i oslo med ei sprø og fantastisk jenta ved navn Siri😉 Ha ein utrolig fin helg søte du og koooos deg masse med dine to fine personar😉

  2. så fint første bildet var!

  3. Så koselig, men minus for smugrøyking. *Krysser fingrene for at det ikke skjer i nærheten av babyen*

Leave a Reply

