Ei helg i Svelgen

Denne skjønningen, Lucas, på ni månadar fekk mykje merksemd og var den søtaste babyen i verda!

Lene leste nattahistorie til meg og Janne før vi la oss.

GTA maraton i pysjen. Eg fekk pluss poeng for ondskapsfull latter då eg highjacka ein buss og køyrde ned alt og alle.

Sussen Tyson fekk også mykje merksemd

Lucas!

Lucas og Tante Janne

Mamma Lene, den finfinaste!

Og når søte Lucas var på overnatting med besteforeldra, gjorde vi oss klare for Rock N Roll i Svelgen City!

Heihei!

To festklare finfine snupper!

Janne skulle ta bilete av meg og Lene, og det var slik.

Men så fekk ho det til likevel og så var det ut akkurat som i “gamle dagar”. Kos!!

Korleis har dykkar helg vore?

3 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda

3 responses to “Ei helg i Svelgen

  1. så søt du e!

    eg sko egentlig ut på byn på lørdag men det blei ingenting av. så eg har sett på trommisen min spilla Enslaved – Odyssey to the West, sett litt av Armageddon, I-Robot, og igår såg eg den nye Karate Kid. alt i alt ein ok helg. neste håpe eg blir mye bedre🙂

  2. Det hørtes veldig koselig ut, og fine bilder as always😉 Helga… er så lenge siden😛 Ehm, jeg malte ferdig rommet. Og leste. Også var jeg på Oktoberfest🙂

  3. Ser koooselig ut😀

Leave a Reply

