Nytt design og anna torsdagsfint

Som de ser har eg endra designet på bloggen, og de anar ikkje kor godt det kjennest. Målet er å få ordna eit eige domene til jul (eg er litt dårleg og treig med slikt så eg treng litt tid på meg, tihi), og då skal eg få alt slik eg vil ha det. Spennande! Til opplysing så er menyen nederst på sida, der finn du kategoriar, arkiv, søkeboks, lenker, bloglovin og e-post abonnement. om de lurte.

Ellers så er i dag ein ganske fin dag, sjølv om eg glømte å ta på maskara i dag tidleg og folk såg merkeleg på meg. Eg har vore på verdas (eller Eids då) finaste kafé, Didriks, saman med finaste Elise og vi drakk kaffi og åt karamellkake. syndig. No skal eg rydde og styre og sjå Mad Men medan eg baka bollar til Sissel, fordi ho er fin og flott og fortener noko fint i kvardagen. Snøen dalar fint og har auka fem cm sidan klokka ni i dag tidleg. Ute luktar det vinter og jul og eigentleg er alt ganske fint.

Korleis har torsdagen dykkar vore så langt? Har de noko fint og morosamt de vil fortelle meg? Kva syns de om det nye designet?

Foto: linka til kjelde

13 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kvardagen

13 responses to “Nytt design og anna torsdagsfint

  1. Nydelig design Kristina! Herlige farger!🙂

  2. Nydlige duse farger, virkelig flott🙂

  3. gratulera så mye, det blei alldeles nydligt, så eg kan tenka meg at du føle deg fri som ein fugl😉

  4. æsj, den kommentaren blei logga inn som no heilt aent så eg skrive den igjen: gratulera så mye, det blei alldeles nydligt, så eg kan tenka meg at du føle deg fri som ein fugl😉

  5. åh, så fint det har blitt🙂 jeg liker fargene jeg også.
    og jeg har óg bytta design! herlig følelse indeed. ellers så har det bare vært regn her i regnlandet #1. skulle ønske vi hadde snø….

  6. fint og spennende design!:)

  7. Kjempefint design🙂

  8. sunslayer

    Ser flott ut!🙂 Fine farger, passer deg kjempegodt. Jeg har nå tatt langhelg – Jippi!🙂

  9. eg må bare sei det ein gong te, detta designet va utrolig fint! og så hærligt at eg e onna listå fargerike sokkar! du e så søt!

  10. ida

    tusen takk, så koselig. ønsker deg en flott helg med snø (?) – samboeren og meg hørte tom mcrae i går, og jeg innbiller meg at du også liker den type musikk? smil fra meg:)

  11. Kult design (men hadde vært bedre med egetlaga!)
    Flotte bilder!

  12. Sååå koselig det ble her😀 Gleder meg til du får eget domene, det tror jeg du blir kjempefornøyd med! Torsdagen min var superduper lang og slitsom, og derfor var fri på fredagen helt magisk godt😀

Leave a Reply

