kvardagen

Snøen er her endå. Den smeltar litt om litt, men er endå til stade. Det er kaldt og eg brukar boblejakke.

Skoa mine er våte og eg må skifte sokkar når eg kjem heim frå skulen. Eg går i bukser og saknar sommaren og kjolar og strømpebukser.

Eg les Haruki Murakami, og må tvinge meg sjølv til å lese seint og få med meg alle komma og hermeteikn. Den er så fin at eg ikkje vil at den skal ta slutt. Eg gjer lekser og prøver å hugse korleis vekene greide å springe frå meg. Neste veke er det november, var det ikkje fyrste oktober i går?

4 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kvardagen

4 responses to “kvardagen

  1. åh så fine snø bilder, det øverste va bare vakkert!

  2. Det øverste bildet var fantastisk. Merker forresten at jeg ble litt nysgjerrig på den boka som du driver og leser på.

  3. Åh, snøøø. Jeg vil også ha sånt. Jeg skjønner heller ikke hvor ukene ble av. Er ikke så lenge siden du var i Oslo, føler jeg! Hmm.

  4. Trekkoppfuglen. Har hørt så mye bra om den, jeg burde lese den, selv om jeg er en smule lei av Murakamis verden nå.

Leave a Reply

