Bloggar å lese om morgonen

Ein nydleg blogg full av herlege tekstar, hesterasar, bøker, mat og alt anna fint. Ein flott blogg å lese om morgonen med ein kaffikopp og croissants. (trykk på biletet!)

Vardagsbrus er full av vakre bilete frå kvardagen og elles. Det er så vakkert at ein får gåsehud på storetåa. (trykk på biletet)

Beate går på fotoskule, ho fargar håret rosa, lagar blå og rosa sushi og tar nydlege bilete av alt som er. (klikk på biletet)

Kval og Actionfilm for alltid. (klikk på biletet)

Har de nokon fine onsdagsbloggar til meg?

9 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

9 responses to “Bloggar å lese om morgonen

  1. Oh, nye blogger å titte på , så gøy! Har vært på et par av de før, men et par nye🙂 Alltid gøy med blogger som andre anbefaler for de er som oftest bra også!

  2. Åååå! Min blogg! Nå ble jeg skikkelig glad (og oppglød – jeg leste nettopp opp til kjæresten min hva du hadde skrevet)!😀

  3. ladynetta

    Så flott! Jeg har bare fulgt én av dem, så da skal jeg sjekke ut resten😉

  4. Tusen takk for gode tips ^^

  5. men gud vad fint, visste inte att jag hade läsare utanför sverige.

  6. Pingback: 2010: oktober, november og desember. « Photographs and Imaginary Pixies

  7. Takk for tipsene, skal stikke innom. trenger nye og fine blogger å lese.

Leave a Reply

