Superkonkurranse informasjon!

Det er første november. Det betyr at i morgon er fristen for superkonkurransen min, eg har fått inn nokre heilt fantastisk flotte bidrag, men tenk kor fint det hadde vore om fleire hadde vore med. Vil minne om den superfantastiske premien, nemleg:

+ eit eingongskamera (pynta og greier)

(nei, ikkje diana, dessverre)
+ godtepose


+ diplom (høyrer eg eit ooooo!?)

+ ein løyndom.

Og den er superløynd heilt til vinnaren er trekt. Og hugs at det blir trekt, ikkje éin, men TO vinnarar! Oppgåvene finn de her, og per dags dato er fristen i morgon ved midnatt. Så det er berre å pøse på med bidrag! Vil presisere at du treng ikkje å ha eigen blogg, alt du treng å gjere er å sende bidraget til meg på e-post: kristinaaurore(alfakrøll)live(dot)com.

3 Comments

Filed under Superkonkurransar og slikt

3 responses to “Superkonkurranse informasjon!

  1. Jeg har sendt!🙂
    Ps forresten, hva mener du med å trekke vinner, skal du bedømme hva du liker best, eller skal du putte alle navn i en hatt og trekke?

  2. glede meg te å se bidrag og se kem som vinne (håpe selvfølgelig eg e ein av dei to men eg syns det viktigaste va å delta)😉

  3. Uff, hadde jeg hatt tid så skulle jeg så gjerne vært meeeed!

Leave a Reply

