kaffitorsdagar

Eg tok meg fri frå skulen, måtte ha ein dag å bli frisk på. Ein dag å kvile ut. Så eg tok meg fri. Eg sov til tolv, vaska og rydda og høyrde på alt for høg musikk. Eg smilte. Så ringte telefonen og det var ei av dei finaste, og ho var på Eid og ville drikke milkshake med meg. Så vi gjorde det, og eg var tulletante for den søtaste guten og vi lo og snakka og åt godteri. for det er slikt vi gjer. Men så reiste ei av dei finaste heim igjen til seg sjølv, og eg var igjen på ein tom hybel med alt for høg musikk og ingenting å gjere. Så eg baka bollar, og så kom ei nydeleg dukke på besøk og eg brygga tre kanner kaffi og vi lo og snakka og såg hotel cæsar. Så kom ein liten afro med ein kompis og den skjønnaste jenta, og vi åt bollar og såg på boksing og snakka om skattekort og alt. Det vart mørkt ute så alt for tidleg, og iso-verdiane skaut i taket, men vi brydde oss ikkje om det likevel. Og slik var torsdagen min.

foto: privat

ps 1: drit i om bileta er crap då, dei er tatt med ekte hugleik, okai?

 

3 Comments

Filed under Kvardagen

3 responses to “kaffitorsdagar

  1. hørres ut som ein vidunderlig fin torsdag. min torsdag: eg kom him fra haugeby te ein trommis som hadde kjøpt cola og sjokolade te meg for å feira at nå va eg tebake i armane hans. me såg på dexter og mentalist og criminal minds før me tusla inn på soverommet for å snorka oss inn i drømmeland😉

  2. Lasy Netta

    Det hørtes veldig koselig ut😀 Min torsdag var på lesesalen, woho… Hihi😛

  3. Åh, hørtes ut som en perfekt torsdag!

Leave a Reply

