Ein fin ting å tenkje på i narkoseørska

Ryggen min er sliten etter å vore i same posisjon alt for lenge. Eg prøver å senke kroppen litt ned, flate den ut litt for å kvile musklane, men det hjelper ikkje stort. Dessutan gjer det vondt i operasjonssåra når eg prøver på det. Eg vurderar å spørre ein av sjukepleiarane om å senke ryggen på senga mi, men det blir med tanken. Ryggen min er alltid sliten, om sengeryggen blir senka, kjem eg til å ville ha den opp igjen etter kort tid uansett. Eg kjenner at morfinen byrja gå ut av kroppen, og smerten blir litt meir distinkt for kvart minutt, men det går enn så lenge. Det er jo berre å trykke på knappen så kjem dei med ei ny dose når den tida kjem.

Likevel er det litt småkjipt å vere åleine på eit ukjent sjukehus. Ein kjenner seg brått så isolert, og når handa er dekt av nåler og gjennomsiktige plaster, kan ein ikkje hjelpe for å kjenne seg litt ekstra dårleg og åleine. Men eg har hatt god tid på å forberede meg, og har så klart pakka med meg ein bråte dvdar og bøker. Til tross for at eg berre skal vere her ei natt. Ein sjukepleier kjem inn og spør om alt går bra, eg smiler og nikkar eit forsiktig joda, her går det berre bra. Eg tenkjer at eg gler meg til i morgon, til mamma kjem og hentar meg og eg kan fare heim att. No vil eg berre tenkje på fine ting. Som at eg og den finaste Sissel nett har bestilt oss sydentur til Rhodos og reiser dit med ein gong skulen er ferdig i sommar.

Då skal vi bu på stranda og andlete mitt skal bli ein stjernehimmel av frekner, sjølv om eg ikkje syns det er noko fint.

også skal eg ta bilete av all den nydelege maten vi skal ete

og eg skal ta bilete av alt som er greskt og fint og får meg til å smile.

No skal eg sove litt, eller sjå gilmore girls. Verda blir betre når eg får sett gilmore girls.

6 Comments

Filed under Kristina i den Store Verda, Lister, annbefalingar og fine ting

6 responses to “Ein fin ting å tenkje på i narkoseørska

  1. Heldig med bestilt ferietur! Ser herlig ut. Kan jeg spørre hvorfor du er på sykehuset?😛

  2. usj, ryggvondt e ikje no kjekt å ha. god bedring og all lykke te deg i sjukesengå😉 og heldige du som ska ut på tur! glede meg SÅ te å se bilder av håndleddet ditt, eg e ikje glad i fregner sjøl men eg syns det e utrolig fint på andre😉 (nå får ikje eg så mången fregner at det gjør no heller da, eg blir bare ekstremt rosa)

  3. tusen tusen takk, søstre e best😉

    you’re welcome søte du!

    hahahaah eg misforsto, trodde andlete va håndleddet *facepalm* eg e ikje no god på nynorsk nei😉

  4. Tusen takk! Du burde virkelig prøve å få gjort det, for det er kjempefint der😀 Skjønner, skjønner😉 Bra det ikke er noe veldig alvorlig!

  5. Lady Netta

    Usj, jeg synes selv at det var kjempeleit å være på sykehus for noen år tilbake, tror jeg har litt sykehusskrekk egentlig. Du får ha god bedring med ryggen din, og Rhodos høres fantastisk ut😀

  6. tusen tusen takk for kommentaren din❤
    jeg håper det går bra med deg på sykehuset. fint er det i hvert fall å ha noe å se fram til🙂.

Leave a Reply

