Svar på spørsmål

No har eg endeleg svart på alle dei fine spørsmåla de har sendt til meg. Eg har prøvd å svare så best eg kan, dersom de lurer på noko meir er det berre å spør meir, så skal eg svare fortløpande.

Hva er favorittbandet/artisten din?

Kaizers Orchestra, Gåte, Moddi, Tom Waits, Patti Smith, PJ Harvey, The Smiths, Arctic Monkeys, Raga Rockers, Nico, The Foggy Few, Greenland Whalefishers, Dream Theatre, Jane Birkin, Belle and Sebastian, Elephant Parade, Brigitte Bardot, Bright Eyes, Ben Harper, Ane Brun og She & Him er dei eg kjem på i akkurat no. Eg er veldig kresen, samt liberal i musikksmaken min trur eg. Eg likar mange forskjellege sjangerar og artistar, men eg er veldig kresen på kva eg likar innanfor desse sjangerane. Det viktigaste er at dei må kjennes genuine ut, samstundes som at dei må ha ei kjensle av kvalitet og særpreg. Eg kan vere ganske kritisk når eg høyrer på musikk og har lett for å uttale meiningane mine og såleis rote meg inni svære diskusjonar. Dette skjer spesielt når eg skal diskutere musikk med veslebror som går musikklinja på Firda, eg meiner han er kommersiel i smaken og at det han høyrer på som er bra, har han kopiert frå meg. Søskenkjærleik.

Hva er favorittspråket ditt?

Fransk og svensk, utan tvil. akkurat no så har eg tjuvlånt franskboka til veslebror og målet er å lære meg sjølv fransk. Eg må berre få tid til det, og då blir det trés bonne! hihi.

Hvordan ville din perfekte dag se ut?

Hm… Å vakne til nytrakta kaffi inntulla i kvite laken og sengeklede om sommaren. Jordbær til frukost med ein som er snill og fin og som får meg til å smile. og le. Ligge på stranda og lese Spis, Elsk, Lev av Elizabeth Gilbert eller Trekkoppfuglen av Haruki Murakami. Ta bilete av alt som er fint og vondt og vakkert. Venner. Skrive. Kyssing. Male. Avokadosalat til middag, makronar til kaffien og raudvin til kvelds. Det høyres jo ut som ein fin dag?

Hvilke steder har du lyst å reise til?

Hellas (eg reise jo dit i juni!), Kambodsja, Italia, Amsterdam, New York, India, Kina, København, Stockholm, Dublin, Trondheim, Oslo… skal eg fortsette?

Hvilken film har du sett flest ganger?

Casablanca, Ronja Røverdatter, Amélie

Vis du kunne vert ein forfatter, kven ville du vert?

Ein fin blanding av Simone de Beauvoire, Jane Austen, Franz Kafka, Nicole Krauss og J.D Salinger

Kan du anbefale meg ei bok?

Trekkoppfuglen av Haruki Murakami, The History of Love av Nicole Krauss, alt skrive av Gunnar Ardelius, Erlend Loe, Ingvar Ambjørnsen og Axel Jensen.

Kor gammal var du når du fyrst oppdaga kjærleik?

4 år, eg gifta meg med naboguten og buketten min var ei svær solsikke og han hadde grasløkånde. Og det er eit ganske fint minne eigentleg. Eg trur ikkje eg heilt har forstått kjærleik endå, eg trur ingen heilt forstår kjærleik – det er for komplekst.

Kven er din helt? (hvis du har ein da)

Oldemor, for ho er det snillaste menneske i heile vide verda.

Har du ein tabbe eller flause du vil dele med oss?

Uææh! Eg har mange flauser og tabber, men det er blitt slik ein kvardagskost at eg gløymer å legge dei på minne. Eg kan derimot fortelle at i haust, då eg var i Praha, eller då vi var på Kiel Ferja på veg til Praha, vart det mykje alkohol i bilete. Det var latter det skråling og springing mellom lugarane. På eit tidspunkt bestemde eg og ei venninne oss for å stalke eine servitøren fordi han var så søt, og det heile ente med at eg fekk nummeret hans på ein serviett med setninga Ring Meg understreka tre gongar. Eg har endå servietten.

Er du mørkeredd?

Nei, eg har aldri vore mørkeredd i heile mitt liv – det har liksom aldri plaga meg. Eg har derimot vore livredd for å sovne, det skremte livet av meg då eg var yngre og eg kunne sitte oppe heile natta med lommelykt under dyna og lese bok etter bok, berre så eg slapp å sovne.

Har du lest Pride and Prejudice and Zombies? (Hvis du har, kva syns du om den? Eg har nettopp kjøpt den ser du)

Eg har lest Pride and Prejudice, men ikkje Pride and Prejudice and Zombies, men eg har derimot høyrt mykje fint om den, så eg trur du kan lese den med godt samvit. Den er sikkert kjempefin, og sikkert litt merkeleg, men det er jo det som gjer bøker så fine. Du må seie ifrå kva du syns når du er ferdig med den.

Hvis det er noko du kunne forandra eller gjort annerleis, kva ville det vore?

Eg kunne på mange måte ønske at eg søkte annerleis då eg søkte på vidaregåande skular. Eg hadde Allmenn på Eid på fyrste val, Musikk på Firda på andre val og Media på Firda på tredje. Hadde eg skulle søkt i dag hadde eg nok hatt Medie på fyrste, Allmenn på andre og Musikk på tredje. Men på den andre sida, hadde eg gått på Firda, så hadde eg mest sannsynleg aldri blitt så godt kjent med folk som gjennom åra har blitt nokre av mine nærmaste. Alt er relativt anntar eg.

Trur du me er aleine i universet?

Eg trur ikkje vi er åleine i universet, det blir egosentrisk å tru noko sånt. Det er merkeleg at eit uendeleg univers berre skal halde éin planet med levande, intelligent liv – eg greier ikkje å tru at vi er så unike. Men eg trur ikkje at utanomjordiske har vore på besøk på jorda. Men det er jo berre meg.

Har du ein favorittfilm du vil anbefale?

(500) days of Summer, Amélie, Harry Potter & the Deathly Hallows, Pippi Långstrump på de sju hav, Ronja Røverdatter, I et speil – i en gåte,

Cd eller Lp?

LP, men eg har verken cd-spelar eller Lp-spelar for augenblinken.

Liker du transformers? Og har du ein favoritt? (min er optimus prime of course);)

Eg har aldri sett ein transformers film, må eg innrømme, men eg kan jo velje ein favoritt fordiom. Og det blir sjølvsagt den med det finaste namnet, nemleg BumbleBee.

Hvilken farge foretrekker du på himmelen?

Ein bleik, kald, nesten kvit, blå farge. Men også ein raudleg solnedgong, å sjå sola gå i havet heime på Flatraket er noko av det finaste ein kan sjå, trur eg.

Hva er det første du tenker på når du våkner?

Det fyrste eg tenkjer når vekkerklokka ringer er nok faen, men etter det så pleier eg eigentleg berre å tenke kaffi, og slik tenkjer eg vel eigentleg fram til klokka nærmar seg tolv på formiddagen. Då går tankane mine til lunsj.

Hva er det første du ser når du våkner?

inspirasjonsveggen min, det kvite tretaket mitt, puta mi, stabelen med bøker like ved senga, vekkerklokka. også må eg stå opp og då leitar augene mine kun etter kaffi, hehe.

Hvordan ser ditt favorittantrekk ut?

Eg elskar kjolar, altså vintagekjolar og secondhand kjolar, eg elskar dei. Eg hatar vinteren for det betyr minusgrader og perioder med bukse og ullundertøy, likevel har eg fleire gongar hakka tenner på veg til skulen i farmor sin blomekjole frå 1972. Her er nokre av favoritt kjolane mine:

Bestemor sin blomekjole

Fransk, mosegrønn vintagekjole frå Tonica Vintage

mørkeblå blomekjole frå Zara, denne er nok den mest brukte kjolen min, tihi.

Hva har du tenkt å kalle eventuelle barn?

Snipp, Snapp og Snute. Nei, eg veit ikkje, akkurat no verkar ungar som noko utruleg fjernt for meg, eg er ikkje sikker på om eg vil ha ungar i det heile tatt. Kanskje berre ein hund? Eg kjem nok til å ta dette spørsmål litt som det kjem.

Hvordan forekommer skrive-blogginnlegg-prosessen din?

Det kjem heilt an på kva eg er i modus til. Som regel set eg meg berre med macen på fanget og ser på bileter på flickr til eg får inspirasjon om noko eg vil skrive om. Andre gongar hender det at eg ser eller høyrer noko som provoserar fram ei spesiell, udefinerbar kjensle i meg, og då prøver eg berre å skrive noko som kan beskrive den kjensla på ein vakker måte. Desse tekstane skriv eg alltid i word, og det er berre nokre få av dei eg bestemmer meg for å faktisk legge ut. Eg er utruleg usikker på tekstane mine, og syns det er ganske skummelt å legge dei ut til alles åsyn. Så har ein også dei innlegga der eg legg ut bileter eg er spesielt nøgd med, eller bileter frå fine festar, besøk eller kva det skal vere. Eg har alltid med meg kameraet mitt og moleskine boka mi, då kan eg ta bilete om eg blir inspirert til det, eller skrive ned inspirasjon til ein tekst slik at eg ikkje gløymer det.

Hva er favorittsyltetøyet ditt?

Heimelaga, rørt jordbærsylte og Bestefar si heimelaga eplesylte frå Kvåle (Sogndal)

Hva vil du helst ha på vafflene?

bestefar si heimelaga eplesylte frå Kvåle

Vil du ha saft eller melk til?

Saft, eg er småleg laktoseintolerant.

Hva er favorittsuppa di?

Blomkålsuppe og Grønskasuppe

Hva er favorittavisen?

New York Times

Hvilken bok gleder du deg til å lese?

Akkurat no driv eg å les Ingvar Ambjørnsen si novellesamling, natt til mørk morgen, og den er kjempefin. Ellers så gler eg meg til å få lest nokre av Milan Kundera bøkene eg kjøpte då eg var i Praha, spesielt the Book of Laughter and Forgetting, for tittelen gir meg gåsehud.

God Jul då skjønningar!

4 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere, Lister, annbefalingar og fine ting

4 responses to “Svar på spørsmål

  1. åh, fine kjolen du kjøpte i sommer når vi var på tonica!
    kjøpte du kjolen fra zara samtidig? den er så finfin, skulle ønske jeg hadde en sånn en.

    åh,også jane birkin eller brigitte bardot når de synger med serge gainsbourg. det er finfint det. åh.

  2. Nå sitter jeg på biblio og kjæresten min ringte nettopp og sa jeg hadde fått to ting i posten, et brev og en pakke, og så leste han avsenderne og pakken er fra deg og jeg gleder meg til å åpne den når jeg kommer hjem i dag etter midnatt!😀

    Anyways, jeg har det som deg når det gjelder vgs-valg. Jeg gikk musikklinja, men angrer. Skulle ha valgt mediefag. Men then again, det er så mange mennesker jeg ikke hadde blitt kjent med hvis jeg hadde gått medielinja, som er på en helt annen skole, og det er folk jeg traff på musikklinja som betyr kjempemye for meg og livet hadde vært TOTALT annerledes hvis ikke. så jeg angrer egentlig ikke likevel, for jeg vil ikke ha det annerledes, ikke sånn i det store og hele i hvertfall.

  3. Så mange fine svar, jeg bare elsker bloggen din😀

  4. Nydelige svar – fra en nydelig jente🙂

Leave a Reply

