2010: Januar til og med Mars

Januar.

2010 byrja med nyttårsfeiring heime på Flatraket saman med familien.

Tiril-superhelten feira nyttår hos meg, fordi vi ikkje kunne feire saman til neste år. Vi syns det var kjipt at det ikkje var noko nyttårsfest på Flatraket, og sat på golvet på loftet mitt og skreiv ned mål og forsett for det nye året i den svarte boka mi, vi såg rakettane og nyttårsbukkane og klokka tre om natta gikk vi tur rundt heile bygda og snakka om livet og kjærleiken og slikt.

eg vart vant til å vere vegetarianer, leika med det nye kameraet mitt, jobba veldig mykje og var mykje saman med familien, såg mykje gilmore girls og hadde ein del filmkveldar med vener.

Ute var det kaldare enn nokon sinne og eg skreiv på bloggen at i kulda er ein ingenting medan eg draumde om sommar, sol og varme dagar.

Februar.

i februar var eg sjuk og låg på ein giftig hybel og levde på safarikjeks og doc-pastillar medan eg las foto-blader og prøvde å forstå meg på livet og slikt.

eg gikk ut midt på natta og tok bilde med blitz av tre og hus i mørket og lurte på om sommaren aldri skulle komme.

eg var med i foto-konkurransar og tenkte at eg aldri kom til å forstå meg på kameraet mitt. Eg hørte mykje på denne spelelista (take this sinking boat), var på inspirasjonsjakt og byrja å skrive Dagens Fotograf .

eg avslutta månaden med vinterferie i haugesund, der eg besøkte verdas finaste syste og veslebror.

der las eg verdas finaste bok, høyrte på denne spelelista (“do you like it when you can hear something before you see it?”) og såleis slutta kalde og mørke februar på ein ganske lys og fin måte.

Mars.

i mars brukte eg mykje tid på biblioteket med biologiboka, eg drakk mykje kaffi og prøvde å få tilbake skulemotivasjonen. Eg var drittlei alt som hadde med skule og lekse å gjere å drømte om å flytte langt vekk og leve livet akkurat slik eg ville. Eg lærte meg at bilder utan blitz eigentleg var finast og byrja endeleg å ta bileter som eg vart nøgd med.

eg vart skikkeleg sjuk med lungebetennelse og låg på sofaen i ei veke og drakk verdas eklaste hostesaft, som gjorde meg susen i hovudet. eg kosa mykje med Sara-kvalp, som nettopp hadde flytta inn hos oss og prøvde berre å bli frisk igjen.

Det var comenius workshop på skulen og vi fekk besøk frå polen, tyskland, frankrike og italia og eg prøvde å lære meg å smile igjen. Eg våga meg til å vere meir utadvent og fekk mange nye vener. eg fann ut at det kanskje ikkje er så farleg å berre vere meg sjølv, litt hippi og litt punk og litt vintage.

eg hadde besøk av verdas beste Kristin, og sjølv om snøen endå var der, så vart det lysare dagar og mildare vær og livet vart finare enn det hadde vore på lenge.

2 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

2 responses to “2010: Januar til og med Mars

  1. / Tusen takk!😀 Gleder meg masse til å få prøvd ut både kamera og blits ordentlig! Håper du fikk mye fint til jul, du også🙂 Og, giftig hybel?😛

  2. / Høres skikkelig koselig ut! Og skjønner den. Bodde i et felleskollektiv som ikke fungerte i det hele tatt, og følte at det var ganske så… Jah, giftig. Egentlig mye av opplegget i Lillehammer (hvor jeg bodde) og i Gausdal (hvor jeg gikk på skole) som var det for meg. Er utrolig glad for å være ferdig der😛

Leave a Reply

