min julaften

på julafta var været heilt upåklageleg, ute låg det fleire centimeter med snø, det var kaldt og himmelen var blåbleik akkurat slik eg likar den best.

vi besøkte oldemora på eldresenteret, og ho var fin og pynta til julafta. 

heile familien var med, også sara-kvalp, som fekk mykje kos og merksemd av veslebror og tante sissel.

eg gjorde ferdig nokre siste-liten julegåver medan eg venta på at klokka skulle bli middagstid og pakketid.

så kom besteforeldrene og det var endeleg tid til å ete.

eg hadde på meg blomekjolen til bestemor, og det syns ho var fint, for den kjøpte ho då ho var tjue år gamal, og det er femti år sidan.

julegåver! eg fekk masse fint, blant anna ei finfin sløyfe, finfine bøker og smykker.

så spelte mamma og veslebrødrene og bestefar det nye brettspelet vi fekk, medan eg og bestemor las i kvar vår bok og tok livet ganske så med ro.

og det gjorde vi heilt til sara-kvalp kom tuslande fram frå korga si og bjeffa at no ville ho legge seg, så då gikk vi å la oss.

2 Comments

Filed under Festligheiter og feirerier, Foto og slikt fint

2 responses to “min julaften

  1. jennifer

    Hej, du verkar intresserad av foto🙂 Jag har ett tips på en bra fotohemsida till dig – http://denisevanderroux.se

    Hennes bilder är underbara och förtjänar lite uppmärksamhet tycker jag. Så om du gillar dom kanske du kan tipsa om bloggen i ett inlägg!🙂

    Ser du detta som spam så ber jag om ursäkt. Kram Jennifer

  2. Kjempe fine bilder! særlig det som er malt =)

Leave a Reply

