juli, august og september

juli.
sidan eg visste at eg kom til å jobbe nesten heile juli, byrja eg månaden med å skrive ei liste over ting å glede seg til den månaden.

når eg ikkje var på jobb eller sov meg opp til nattvakter, gikk eg på tur saman med denne fine sofie-jenta, som nettopp hadde komt heim frå tenerife og var superbrun.


om kveldane stod himmelen i brann over silda (øya) og havet.

eg tok fine sove bileter av veslebror og sara-kvalp i juliskumringslys, sjølv om det for det meste av heile juli regna syndeflod.

faktisk tok eg ganske så mange bileter av sara-kvalp i juli.

i heile juli hadde eg to helger fri, eine helga var malakoff-helga, og den andre helga reiste eg inn til eid og var saman med dei fine folka mine der, som eg ikkje hadde sett sidan skulen slutta. eg byrja med ein og ein halv dag på stårheim der eg besøkte susann og vi pilsa i fjæra og snakka, berre oss to.

også besøkte vi verdas kulaste CT (som forøvrig bur i stockholm no og går på sirkus-linja, som eg syns er sinnsjukt kult!)

ho hadde nett fått seg ein ny kattepus

og vovven hennar hadde nett fått kvalpar tre dagar i forvegen, og var små og nusselege, og bittelitt ekle for navlestrengen var der endå.

vi hadde overraskingsselskap for veronika, og det var himla fint det. og tenk kor heldige vi var med været, for to dagar etterpå så var det regn og vind og fjuskevær som varte ut heile månaden.

også byrja det å nærme seg sommaren sitt høgdepunkt, nemleg Malakoff Rockfestival, og eg laga pakkeliste der eg prøvde å ha med alt eg gløymde i fjor, klok av skade.

og eg såg om lag slik ut då eg hoppa ut døra og tok bussen til Eid for å leve i eit to manns telt saman med tiril-superhelt i to dagar. og malakoff var så utruleg fint og koseleg og eg fann ut at zyrtec verkeleg er tingen.

eg prøvde å multitaske medan eg kjørte moped og det ente med at eg plutseleg fann meg sjølv i grøftekanten på flatraket.

eg las hold still av Nina LaCour, og byrja kjenne at insomniaen min, som har plaga meg i nesten eit år no, byrja å ta på og eg kjende meg berre trøtt og utmatta heile tida.

siste dagen i juli var det storm ved stadt (som også er storm ved flatraket sidan stadt berre er ein time unna), og eg var trøytt og litt lei og følte heile meg var i storm også.

august.

og det var storm i meg, for eg var sjuk og låg i nesten ei veke og var dårleg.

og når ein er sjuk er det fint å ha ein veslebror som lastar ned photoshop på macen min for å muntre meg opp (og fordi eg masa hol i hovudet hans)

også vart eg frisk att, og vi fekk koseleg besøk av kusiner frå østlandet, og dei var søte og fine og leika mykje med sara-kvalp.

og så fekk eg fri frå jobb, og då hoppa eg rett på båten til bergen, der eg var på foto-butikkar og besøkte verdas tøffaste onkel og camilla, også besøkte eg verdas finaste kristin, som flytta til bergen akkurat då eg var der. og det var fint og koseleg, og eg spanderte middag på kristin som innflyttingsgåve for eg visste ikkje kva anna eg skulle gi ho.

og etter nokre dagar i bergen, vendte eg snuten mot haugesund og besøkte den finaste veslesystera og veslebroren, og det var så fint som det kan bli.

etter haugesund vendte eg nasa tilbake til bergen, og der var eg i éi natt, før eg hoppa på toget til oslo. i oslo møtte eg verdas søtaste Maren og den finaste Anette. og eg vart forelska i byen og fann ut at eg berre må flytte hit etter vidaregåande, og det har eg jo tenkt til.

etter nokre dagar i tigerstaden byrja dagane før skulestart å svinne hen, så eg tok toget til brumlelumdalen der eg besøkte farfaren min og kona hans, og dei gav meg eit nytt kamera og fekk sjå alle dei fine kjolane eg kjøpte på tonica vintage, og dagen etter kjørte dei meg til fagernes, der eg møtte besteforeldrene og tante og onkel og søt kusine og søte tvillingsøskenbarn. og vi vaksne spelte trivial pursuit, som er favorittbrettspelet mitt, og spiste mozzarella pizza og drakk raudvin og eg tok absolutt ingen bileter. og det var eigentleg litt fint.

så byrja skulen igjen, og eg var litt skeptisk, og litt spent og kjempeglad for å sjå alle dei fine folka mine igjen.

og eg hadde flytta inn i ny, fin kjellarhybel, med stove og kjøkken ein kunne vere to i samstundes og det var verdas største lettelse.

eg og sissel fina drakk gikk mykje på tur rundt Eid og drakk mykje kaffi på hybelen min, saman med finaste veronika og janne, og slik vart kaffiklubben oppretta.

også var det avskjedsmiddag for tiril-superhelt, og det var trist og kjekt og merkeleg, for to dagar etter sat ho på flyet til new york, og to dagar etter der igjen ringte ho meg frå det store eplet for å snakka littegrann i seks minutt. og det var fint. og eg var kjempetrøtt for eg hadde endå kjempeirriterande insomnia og hadde også vore på jobb den dagen, men det gikk bra fordiom.

september.

eg, mamma og sara-kvalp reiste på roadtrip til valdres, for der hadde vi ikkje vore på lenge, og det var endå lenger sidan vi hadde gjort noko saman. dessutan hadde mamma skulegjenforeining der den helga også. og været var fint og livet var fint og det var som ein liten ferie frå alt som heitte kvardag og skule og arbeid, og det var godt det.

eg plukka blåbær og henda mine matcha blomekjolen min og strømpebuksa mi, og eigentleg var det ein ganske så blå månad, og det var eigentleg ganske så fint.

eg laga “familie”selskap til ære for sissel, som vart atten år.

og det var eit familieselskap, så det var berre meg og sissel og janne og veronika og amund der, for amund og veronika er forelska så han måtte få komme også.

og eg hadde på meg blondestrømpebukse og den finaste laura ashley kjolen eg kjøpte hos tonica vintage, og vi spiste og kosa oss, og avslutta det heile med den obligatoriske turen på pubben. er ein atten, så er ein atten.

og seint ein sundagskveld, pakka eg alle koffertar og baggar og vesker, og gjorde meg klar til å reise til Praha. og det var både spennande og skummelt, for eg har villa reist til Praha sidan eg var tretten år gammal og las Kafka for aller fyrste gong.

og vi satt i buss i ti timar på veg til tigerstaden

og der var vi trøytte nordfjordingar i oslo

også møtte eg verdas finaste anette igjen i oslo, og det var kjempetriveleg.

også var det eit døgn på kiel-ferja, og det var morosamt og rock and roll.

og praha var kjempefint, og vi var ute kvar einaste kveld, og eg og sissel sprang gjennom gatene og sang heia brann og min første kjærlighet, så høgt vi berre kunne.

også kom vi heim igjen, og kvardagen byrja igjen og eg la ut denne teksten, og det var kanskje den fyrste skikkelege teksten eg publiserte og eg var kjempe nervøs. og det var september.

2 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kvardagen

2 responses to “juli, august og september

  1. Så nydelig bilde av solnedgangen. Det er herlig å se små biter av Norge i bloggen din.

  2. /

    hihi, det synes jeg òg.

    hah, ja det er sant! heldige deg.
    forstår du ikke angrer, skulle ønske jeg hadde en sånn en selv. hih

    åh, ja, herlighet. hørte mye på det når jeg var i paris en pitteliten stund i sommer.
    hihi, så morsomt! har fått høre at jeg ser litt fransk ut iblant, og at jeg kan se ut som appelsinpiken, men hun har ingenting med dette å gjøre da….
    du, jeg skulle ønske jeg kunne fransk selv, jeg har lært null og niks,
    vedder nesten en tier på at vi kan like mye.
    huff.

Leave a Reply

