håp og draumar og andre ting du finn i kåpa mi

“For last year’s words belong to last year’s language and next year’s words await another voice”

– T.S. Elliot

Eg står her, midt i den gryande soloppgongen av eit nytt år, stum. Ingenting er visst denne gongen, berre nokre små detaljar, som at i juni er eg ferdig med skulen. ferdig med Eid. Resten er berre små draumar gøymt innerst i kåpelommen min, saman med krølla tyggispapir og femtiøringar. Eg stikk handa mi inn og tek ut dei knurva draumane, dei er ei side frå moleskine boka mi, ei side der heile meg står skrive. Med teikningar i sidemergen, ord og teikningar, små håp rissa inn for å bevare noko flyktig og sårbart. noko glømt:

i 2011 vil eg:

+ Lære meg å skrive lukkeskrift igjen.

+ Gå med mange fine sløyfer i håret.

+ Fortsette som vegetarianer

+ Teikne og male meir

+ Utvikle meg meir innan foto, spesielt innan analoge foto.

+ Gå mykje med raud lebestift og smile mykje.

+ Lese mange fine bøker

+ Lære meg fransk og reise til Paris

Henri Salvador – Le Loup La Biche Et Le Chevalier

+ Reise til Rhodos med Sissel-min

+ vere flinkare til å ete frukost om morgonen, vere flink til å lage fine frukostar, som sandra beijer.

+ Flytte til Oslo og studere

+ Drikke mykje kaffi og mykje te

+ Skrive mykje, kanskje til og med på ei skrivemaskin.

+ Omringe meg med snille, fine folk.

+ Jobbe mykje, med skule og arbeid og det som kjem derpå.

+ Spare pengar til reiser og kristetider.

+ Lese tyske og spanske og franske bøker, slik at eg ikkje gløymer det.

+ Vere ein betre venn, eit betre medmenneske.

+ Hugse meg sjølv i mylderet.

 

bilete: linka til opphav

12 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

12 responses to “håp og draumar og andre ting du finn i kåpa mi

  1. Mye fine ting du drømmer om i 2011,håper du får til alle=) Godt nyttår!

  2. for ei fin liste. jeg håper du får gjort alt du vil. godt nyttår❤

  3. eg og har lyst å læra meg mær om analog fotografering, kjøpte meg et holga kamera og tok noen bilder, sendte det te framkalling og fikk null bilder bare blanke brune negativer igjen😦 i tillegg syns eg du kan komma te oslo for å studera, for då kan meg og deg gå på kafé og drikka te og snakka om alt mulig😉

  4. Så mye fint du vil.

  5. Å, så fine forsetter du har! Lykke til med dem, 2011 blir nok et flott år for deg skal du se🙂 Godt nytt år!

  6. Det skal bli et fint år, tror jeg🙂

  7. SV;Bare hyggelig! Fikk lyst å dele bloggen din med mine lesere!🙂 Håper det var greit!

  8. Så mange fine ting. Jeg skal også lære fransk og dra til Paris, og Wien, og så skal jeg lære meg å sminke meg med flytende kajal, skrive kjempemasse, lese dikt og ri på hest.

  9. Risa

    Hei! Fant tilfeldigvis bloggen din via Bloglovin’ og synes du har fine nyttårsforsett.

    Men jeg vil bare komme med et lite tips, fra én fotoentusiast til en annen, nemlig husk å minimum lenke bildene du bruker, når du henter/låner de fra andres blogger.

    Det første bildet her kjenner jeg igjen fra Elsa Billgren sin blogg. Men du har ikke kreditert henne noe sted for bildebruken. Det er vanlig når man blogger på nettet og bruker andres bilder. Det mest vanlige er egentlig å spørre først også, så jeg håper du husker det også. (Jeg kjenner også igjen bilde nr. 2 her, men husker ikke fra hvor i farta.)

    Jeg ser du bare er 18 år gammel, men dette er faktisk ganske viktig, hvis du ikke vil risikere å få en masse bråk på nakken. (Folk er stort sett veldig glad i bildene sine…!) Og noe du lærer senere også, hvis du skal studere foto. Da blir bilderettigheter og opphavsrett ganske vesentlig. Trust me!😉

    Lykke til videre, med 2011 og alt!

    • heihei🙂 eg har kreditert fotografane ved å linke til opprinneleg opplasting av fotografen, dersom du trykker på bilete vil du bli tatt til det innlegget der Elsa la ut bilete fyrste gongen, og til den opprinnelege flickr opplastinga på dei andre. Dei bileta som ikkje er linka til er mine personlege bileter. Som regel pleier eg å skrive nederst i innlegget at bileta er lenka, og det er på dét punktet eg er blitt lat dei siste vekene. Ellers så har vel alderen min ingenting med krediteringa å gjere? ellers så er eg veldig opptatt av at bileta kjem frå genuine kjelder, og låner som regel berre bileter frå flickr og linka der til.

      ellers tusen takk for dei fine orda🙂

  10. Så fint, så väldigt väldigt fint.

  11. Pingback: Photographs & Imaginary Pixies › 2011: januar – mars

Leave a Reply

