i morgon i morgon..

hovudet mitt har vore ein heilt anna plass den siste veka. dagane har vore fjerne og difuse, og inspirasjonen til kva det skal vere, vart vaska vekk i nyttårsstormen. blåst til havs. eksploderte med fyrverkeriet. mentalt kjennes det som om eg har gått ti månedar tilbake i tid, men eigentleg er vel det berre søvnmangelen og hostesafta sin feil. dessutan såg eg true csi på discovery no nettopp, og det er ikkje bedtime-tv, for å seie det mildt. no radlar eg, skriv berre tull, så eg avsluttar like greit med ein gong. i morgon, i morgon, men ikkje i dag… nei i dag, nei i dag, gjer eg ikkje det slag.

bileta er linka til opphav.

4 Comments

Filed under Kvardagen

4 responses to “i morgon i morgon..

  1. Lovely photos. Cute bunny too.
    xx

  2. du e ikje aleina. eg har vært uten data i heila julaferien og døgnet e blitt snudd opp ner. inspirasjonen finen eg ikje. prestasjonsangsten har bygd seg opp. å komma tebake te hverdagen itte hard julaferi med masse mat, familiemiddager og ikje minst all utgåingå med venner te morgentimane. kor kan ein finna tebake te der ein slapp? eg tror ikje det e mulig. eg tror ein må bjunna på ny. et steg om gongen. og så komme den bare sånn plutselig😉

  3. God bedring, håper dagene framover blir fine🙂

  4. Kjenner meg igjen der. men får håpe ting går bedre fremover, og at inspirasjonen kommer..
    mangler den også.

Leave a Reply

