om å lengte etter sommaren

Åh, eg er så lei av Eid. Av hybelen og snøen og skulen og pubben og alt. Det einaste eg vil er å spole nokre månader fram i tid, til rett etter eksamen – då sommarferien byrjar og eg skal i sommarbrullup og vera fotograf og niese. Til eg og Sissel sett oss i bilen, som er stappfull av koffertar og vesker og jordbær og flaskevatn, også berre kjører vi til Oslo. Med musikk på full guffe. Litt slikt som Sissel likar, litt slikt som eg likar, og litt slikt som minner oss om Praha og året som var. Eg har så lyst å sitte i den bilen, med setet lent heilt bakover og handa ut vindauget, og berre kunne sjå tilbake på alt og tenke, eg overlevde det. Vidaregåande, hybel, tredjeklasse utan Janne, Sogn og Fjordane utan Kristin og utan Tiril. Eg har lyst å tenke at eg overlevde eksamen, og å bli nitten, at eg overlevde vinteren og dens iskalde manipulasjon. Også vil eg legge hovudet endå lenger bak i setet, lukke auga heilt att og berre ligge der og vere til. I sol og varme og jordbær. Plutseleg er vi på Gardermoen, og så på flyet – og når vi landar på Rhodos, då veit eg at eg har levd dette året også.

i mellomtida høyrer eg på denne spelelista: Set yourself on fire, og les bøker om sommar og sol og tenker på at kvar dag eg vaknar, er eg ein dag nærare framtida.

foto: linka til opphav

1 Comment

Filed under Skriverier og tekstar og slikt.

One response to “om å lengte etter sommaren

  1. Kjempefint innlegg, Kristina🙂 Jeg kjenner meg veldig godt igjen, jeg følte det temmelig likt for et års tid siden. Men ja, det ordner seg, snart er det russetid, Rhodos også Oslo🙂 Har du søkt enda forresten?🙂

Leave a Reply

