kaffifredag – vennefredag

eg hatar fredagar. dei er keisame, fredag er faktisk den mest keisame skuldagen min heile veka. dessutan har eg gym då, og eg likar ikkje gym. fleire år med pining og audmjuking, har begrensa interessa mi for å springe rundt i sirkel i ein stor gymsal som stinkar svette, saman med jamnaldrande, berre fordi dei er jamnaldrande.

difor er det så utruleg fint at det fins mennesker der ute, som, utan ein gong å prøve, lysar opp til og med dei mest keisame og grufulle fredagar. vener som blir med ut og smugrøyker, som høyrer på den litt vel ekstreme galgenhumoren min, som ler av sarkasmen min og som får meg til å le og smile og til og med gløyme at det faktisk er fredag. i staden minner dei meg på at i morgon er det laurdag. og på grunn av slike fine, vart ikkje denne fredagen så fæl som fyrst anntatt.

vi stod ute i alle friminutta og fraus på leggar og lår og hender, og forkorta livet med sju minutt.

etterfulgt av kafédate, eller fika, som dei seier på svensk, saman med verdas finaste sissel,

sondre

og viviann, som lånte meg skuldra si, slik at eg kunne sove litt, og gløyme at det var fredag.

og det var kaffikoppar med raude leppemerker, og då visste alle at det var min kaffikopp.

og vi tulla

og skrattlo

og tulla litt til.

og det var lyngblome på bordet, ute var det lyst, men vått. og då eg gikk opp igjen på hybelen, for å pakke til heimturen i helga, var det mest som om alle fredagsmursteinane i magen min var borte vekk. og eigentleg var det ein ganske fin fredag.

kva for dag i veka, er den verste syns du? korleis har din fredag vore?

6 Comments

Filed under Kvardagen

6 responses to “kaffifredag – vennefredag

  1. Du skriv så fint. Eg er glad det kom seg🙂

  2. duu får meg til å smile for meg sjølv🙂

  3. Fine bilder! For min del er det mandager aller verst,ikke pga at jeg må opp tidlig,er heldig å ha en ettermiddagsforelesning,men at det er så “lenge”igjen til helga,som går like fort over igjen.

    Denne fredagen gikk jeg med et smil ut av forelesningssalen,fornøyd at jeg har greid en uke med latin forelesninger. Hatt en fin fredag..
    På lørdagen skal jeg ha min venne(lørdag). Skal treffe en venninne som jeg ikke har sett på flere måneder. Vi har begge to vært opptatt med studier,og det har aldri helt klaffet. Så lørdagen skal skolestyr legges vekk og bort for et par timer.

    Ha en fin helg!

  4. jeg syns tirsdager er verst. den mest overflødige dagen i hele uka.

    sv. tusen takk🙂

  5. Jeg synes generelt ikke noen av dagene i uka er kjipe, det skjer aldri noe fast i min timeplan som jeg ikke liker. Det er vel kanskje fordi jeg er så gammel at videregående og alle gymtimene er over, heldigvis!, og at nå går jeg på universitetet og det er alt som var gøy med skolen -og bort med alt som var kjipt med skolen! Som f.eks. gymtimer og lærere som bestemmer hvordan du skal arbeide og folk som bråker i timene og kjedelige fag man egentlig ikke vil ha.

  6. Jeg hata gym da jeg gikk på skolen, så tok det som privatist sisteåret.

Leave a Reply

