Laurdagskveldar

Det er den alle fyrste filmen eg har redigert nokon sinne, så don’t be mean!

6 Comments

Filed under Festligheiter og feirerier

6 responses to “Laurdagskveldar

  1. for ein hærlig video, ser ut som ein kjempefin lørdagskveld🙂

    / tusen tusen takk, det va ein superduper helg for meg, søndagen blei litt vel redusert men blei fort fin når finaste trommisen lagte brownies te meg🙂

    håpe di uka og blir full av fantasi og eventyr🙂

  2. SV;Aha, daså. har ikke den kanalen. Men Buffy var favoritt tvserien min=)

    Kan skjønne at det var litt skummelt/ dumt å se den alene, den er jo skummel til tider og kjempe trist mot slutten. Godt å ha noen ved siden av seg da. =)

  3. / Jeg må si meg helt enig ^^

  4. Nina Erviksæter

    Ah, kvelden var super ^^
    Kjempefin video, søta mi❤

  5. Renate

    Så flott lørdagskveld!

Leave a Reply

