timar i photoboot og slikt

Det er mediatime og eg kjedar meg, sjølv om faget er interessant og eg likar det, så kjeder eg meg. det er jo tross alt fredag i dag, og på fredagar, så kjeder ein seg. Difor opna eg macen og flekka opp photoboot, noko eg alltid gjer i slike tilfeller, det er liksom ei avleiing frå den monotone skulekvardagen. Etter å ha tatt eit par tullebileter av sjølvaste meg, byrjar eg å sjå gjennom arkivet mitt, og der fann eg litt av kvart. Det viser seg nemleg at eg har ein photoboot-sjukdom. Eg tek bileter til absolutt alle anleiingar, her er nokre av bileta eg har tatt i sjølvdiggarensande gjennom 2010/2011:


eg kjedar meg på skulen


dagen derpå

når eg ikkje får sove om natta


sara-kvalp er med på skulen


verdas beste veslesyster

på veg til Malakoff Rockfestival, som forresten ikkje er SÅ lenge til lenger!

Er de like håplause når det kjem til photoboot og keisame timar? Forresten, kva er det de ynskjer å sjå meir av på bloggen, eg er litt uinspirert om dagane og kunne trengt litt inspirasjon:)

6 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kvardagen

6 responses to “timar i photoboot og slikt

  1. Hehe, søta!<3 Jeg har også x antall photobooth bilder, på denne macbooken. Men nå begynner kameraet å bli slitent -tror jeg, og kvailiteten er gromsete. Det er morsomt å se gjennom likevel, som en litt sånn "dette er så mye jeg har forandret meg i min macbook sin levetid"

  2. Morsomt å ta sånne bilder, jeg pleier å gå bananas med digitalkameraet mitt og ta litt me-pictures.
    Fine bilder av deg da:D

    Du kan jo skrive om temaer,eller om bøker du liker. anbefalinger eller noe den duren:D

  3. Fredager er ille. Men da kan man tenke at det snart er helg, man må bare holde ut de timene på skolen!🙂

  4. jeg har akkurat likedane votter i knallrosa😀
    webcamera <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Skriv noe inspirerende om foto, eller om noe du gleder deg til.

  5. Renate

    Har uttallige photobooth bilder jeg og, så snedig at det bare er der liksom så da blir det raskt å knipse noen bilder når man kjeder seg.

    Kjempeflotte bilder av deg!

  6. Bloggen din er virkelig kjempefin! Du er utrolig flink til å skrive, om både det litt triste og det veldig bra🙂 Blir litt inspirert i forhold til min egen blogg, der jeg og venninna mi prøver å fokusere på det fine i hverdagen, siden ting ofte kan bli veldig tungt. Gjerne se på den hvis du orker! Jeg har en greie med at jeg skal lage en kake for hver tiende følger på bloglovin :3

    Fortsett å skrive som du gjør, du er virkelig dyktig!

Leave a Reply

