måndagar bør vere slik

frukost på senga og ingen tankar.

Foto: linka til opphav

8 Comments

Filed under Kvardagen

8 responses to “måndagar bør vere slik

  1. Vil også ha en sånn mandag:)

  2. jeg og vil ha frokost p åsenga!

  3. Enig! Min var litt sånn, i tillegg til at jeg så Black Swan. Den var freaky og bra😀

  4. Og så platespelaren i senga❤ Herleg. Men det du drakk såg litt skummelt ut. Kva i alle dagar?

    • åh, dette var nok dessverre ikkje min måndag, biletet er linka til flickren eg fann det på. min måndag har vore full av stress og skule😛 nei, dette er berre korleis eg meiner at ein måndag burde vere🙂

  5. Sv: Hehe, jeg tenkte det var rart du skulka!😛 Det får du gjøre neste år det, da er det jo lov! Hihi. Ja, du har vinterferie du ja… Fankern, det skulle jeg ha hatt også. Ja, jeg ble litt paranoid der jeg satt, jeg😛 Men veldig bra da!

  6. Hehe, det var det jeg sa for et år siden også, men når man skjønner at man ikke trenger å være på forelesning så er det lett å skulke unna. Prøv å la være, du🙂
    Haha, ja, den gjør det med deg altså😛

Leave a Reply

