februartysdag

I dag fekk eg ein kjempefin overraskelse, for Catharina, CT, hadde komt på besøk heilt frå Stockholm, der ho går på sirkuslinja og er superkul!

var ellers berre med dei finaste folka

satt i eit tomt klasserom fordi vi ikkje hadde lærar og alle for heim, og eg satt igjen og leste High Fidelity og høyrte på denne spelelista som minner meg om då eg var femten år og budde heime.

og eg var i klasserommet heilt til skuledagen var over, klokka ti over to.

og skulegangen var heilt tom då eg gikk, fordi dei fleste går til fire på tysdagar, trur eg.

også gikk eg heim og leste meir i high fidelity, sovna på sofaen og har ellers gjort lite ut av meg.

korleis var din tysdag?

7 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kvardagen

7 responses to “februartysdag

  1. Jeg har lest vanskelige artikler og skuespill av Beckett, spist pannekaker med blåbærsyltetøy til middag og sett Pushing Daisies til kvelds. Fin tirsdag det og!

  2. Koselig dag! Guri, så kult det må være å gå sirkuslinja😀 Min tirsdag startet med fruktsalat, og da vet man at det blir en fin dag. Jeg dro til et sted på Grünerløkka og spiste, og fant ut at jeg ikke trengte å ta deg med dit til sommeren, for det var ikke så godt mat, og kaffen var for sterk. Og servicen var laber. Også tusla jeg i flere vintagebutikker jeg ikke har vært i før (woho!), men jeg fant ikke noe. Så drakk jeg kakao med krem og after-eight i på Cocoa. Også hadde jeg ExPhil-forelesning. Også var jeg hjemme. I morgen blir verre, da er det begravelse. Men tirsdagen var bra🙂 God onsdag om to minutter!🙂

  3. sv: jeg vet, men jeg klarer bare ikke helt å se sammenhengen med han valentine-fyren og måten valentine skal bli feiret på i dag (spesielt usa). jeg liker morsdag og farsdag, men syns det er litt tullete at man skal gi gaver.. frokost på senga og blomster og kake og hjelp med støvsugeren er en bra måte å feire fine foreldre på, syns jeg.

    min tirsdag var rolig og slapp med masse søvn, og nå har jeg vondt i magen siden jeg gruer meg til legen i morgen.

  4. Tenk at det finns sirkuslinje!

    Min tirsdag var stressende, veldig mye flying frem og tilbake. Håper denne dagen blir roligere ass!

  5. Sirkuslinje! Det er noko ein burde hatt e her også, så utrulig spanande.

    Min tysdag var ein sjuketysdag og eg var nedgravd i dyna heile dagen. Ikkje veldig gøy.

  6. Haha, ja! Jeg er bare rik i de tre første sekundene lånet kommer inn jeg. Også ble det borte! Hva skjer med det? Jeg gleder meg til kaféer og vintage og vandring og kos! Yey!😀

Leave a Reply

