frukostinspirasjon


f
oto: Simply Breakfast (trykk på bilda!)

eg skal bli flinkare til å ete frukost, drikke meir te og ha betre tid på morgonane, det trur eg alle har godt av. om berre nokre dagar er det vinterferie, og då skal eg sove lenge (og jobbe litt) og bruke god tid på å laga mange fine frukostar, dokumentere dei og love meg sjølv at eg skal slutte å skippe frukost i kvardagen. det trur eg blir himla fint og himla godt. kva skal de i vinterferien?

kva er yndlingsfrukosten dykkar? min er kaffi og blåbærsmoothie, nomnom..

8 Comments

Filed under Mat

8 responses to “frukostinspirasjon

  1. Det synes jeg hørtes veldig lurt ut!😀 Det må vi få til når vi flytter sammen også, viktig😀 Yndlingsfrokosten er det jeg spiste i går, altså vaniljeyoghurt, müsli og blåbær. Mmmm😀 Jeg drikker aldri noe til mat, so there.

  2. Gode frokoster er så koselig. Min er som oftest havregrøt eller knekkebrød, men skulle gjerne hatt både smoothie og scones og annet nam🙂

  3. jeg spiser alltid frokost, og det er ofte frokosten jeg gjør mest ut av. særlig nå som jeg er student og bare har én gang om uken jeg skal møte før klokken tolv. det må gjerne være noe med bær, og jeg baker stort sett alt brødet jeg spiser selv. bursdagsfrokoster er best.

  4. Jeg skulle ønske det var ferske bær året rundt.. Som regel til frokost bare kaster jeg masse frossne bær og banan i en mikser og lager smoothie. Ser ikke ut som mat, smaker som godteri, og er helt fantastisk!😀

    Du er heldig som har vinterferie -jeg har ingen ferie før påsken (med mindre jeg bare tar en i slutten av mars, da)😀

  5. Dette så kjempe godt ut:) jeg elsker ostebrød med salami til frokost.:)

  6. SV;hehe,okey.. Det hadde jo vært deilig å hatt en sånn mandag også:)

  7. Jeg skal bli flinkere til å legge frukt i skåler, ser jeg.

    Yndlingsfrokosten min er halvferskt brød med hardkokt egg på. Og ca fem kopper kaffe. Ja, jeg er kjedelig. Og norsk.

  8. Du har et poeng der! Kaffe kan gjøre særdeles kjedsomme frokoster mer fargerike. Ironisk nok.

Leave a Reply

