Sidan torsdag har eg:

* lese ferdig High Fidelity av Nick Hornby og byrja lese Norwegian Wood av Haruki Murakami.

* hatt tre migrene annfall, knaska tabletta og lagt i senga for trøytt til å grine og for vondt til å sove.

* Vore på bokhandel saman med Jannemor og handla fem bøker på bokskredsalg, sjølv om eg berre skulle vere med inn ein snartur.

* Jobba ekstra seinvakt og tidlegvakt og gleda meg mykje til lønning i mars.

* Hatt filmkveld med ei venninne og ete mykje blomkål og gulrot med chillidip og balsamico. det var himla godt.

* Sett verdenscup i langrenn og fått klump i halsen då Emil Jönnson vant over Northug i sprinten. men det går bra no.

* Sett på skular i Oslo og drøymt meg vekk til august med innflytting og fadderveke, billig pils, billig vin, loppiskjolar og tom lommebok. eg trur det kjem til å bli det beste som har skjedd meg.

* Skrive mange tekstar og sletta dei med ein gong eg var ferdig, fordi eg hata dei.

* Lest bloggar og drukke te.

Kva har du gjort sidan torsdag??

(foto: linka til opphav)

10 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

10 responses to “Sidan torsdag har eg:

  1. Mange fine ting, sånn utenom den migrenen. Og du skriver veldig bra, husk det.
    Jeg har også lest en hel del, for eksempel manuset til Hiroshima Mon Amour og litt Undset. Og drukket mange mange kopper te, kjøpt to nye bøker, en ny prikkekjole. Og spist gode middager.

    Hva er det du skal studere? Så mye spennende du har foran deg, det blir gøy å følge med! Hihi.

  2. Huff,ikke noe godt med migrene anfall.håper du slipper unna det. Ellers så høres det ut som du har litt å fylle dagene med siden torsdag.

    Har ikke gjort noe særlig annet en skole,kinotur,innflytningfest og pensumlesing:)
    SV;=)
    Anbefaler en tur innom den bloggen=)

  3. norwegian wood er min favorittbok, tror jeg. haruki murakami vinner i hvert fall av forfatter, og jeg har lest alt som er å komme over på dansk/engelsk/norsk. nå må jeg lære japansk, tror jeg.

    ellers har jeg vært på fyn. og jobba, og fått feil sms som resulterte i gratis kake, gratis te og gratis brød. helt ok.

  4. Hørtes koselig ut =)
    Siden torsdag har jeg lest til prøver på skolen, jobbet mye og vært på revy =)

  5. jeg har lest ferdig harry potter 4 og begynt på nr 5

    vært i 18års-bursdag med en fin venninne

    laget en digital fortelling om meg selv (ikke frivillig, haha)

    tatt bilder og redigert dem

    gledet meg til hovefestivalen min og hørt masse på hove-spillelisten min

    :)) hornby og murakami er elsk btw

  6. åh så kult! var akkurat på bilioteket og lånte norwegian wood! haha, must be fate, ellernoe.

  7. siden torsdag har eg sett mye Buffy, kost mye med prinsesså, gått tur, møtt ein skummel mann med skummel hund som viste seg å vær ein snill mann med snill hund, vært på hard rock og spist god mat med trommisen, sett the creep og dansa the creep med kim og trommisen, sunge disturbed sangar for full hals på rock in, tatt bilde av kim og støttekontakten, sett mær buffy, spist hjemmelaga pirog, grene masse tårer mens eg snakka med mamma på telefonen, fått trøst av prinsesså og nå sitte eg å vente på at dragon age 2 demoen ska komma på playstation sånn at eg kan lasta den ner😉

    finfint innlegg, som alltid😉

  8. Hellner

    Marcus Hellner vant over Northug.

  9. Så masse fint, og noe trist – så leit at du har hatt migrene! Lillesøstra har det også og hun gråter så fælt, stakkar. Jeg gleder meg til fadderuker og vin og kos! Det blir kjempebra🙂

Leave a Reply

