the light of morning decomposes everything

eg er sjuk og har gått i hi. eg ligg i senga og les vakre ord eg skulle ønske eg sjølv hadde skrive, eg drikk te og ser a lovesong for bobby long for hundrede gong. i morgon er det doktormannen og prøver og slikt. og eg får vondt i magen med tanke på skulefråveret mitt.

korleis har dykkar måndag vore? kva er det kjekkaste og finaste de har gjort/sett?


I am sick and have taken refuge in bed. my day is spent reading, drinking tea and watching a lovesong for bobby long for the hundred time. tomorrow i am going to the doctor for some tests, and my belly hurts only by thinking about my school absence. how was your monday? what did you do?

15 Comments

Filed under Kvardagen

15 responses to “the light of morning decomposes everything

  1. Huff så kjedelig! God bedring!
    Mandagen min har vært helt okay, hverken mer eller mindre.

  2. Uffda, god bedring!

    Jeg har ommøblert rommet, noe som førte til at jeg fant iPoden min som jeg trodde jeg hadde glemt igjen hjemme i jula. Lykke!

  3. Ikke vær redd for fraværet ditt, mitt er trolig like skyhøyt, om ikke ennå høyere! Alt for lett å bli hjemme når man ikke er i slag😦 Har vært en tung, lang mandag for meg og, og ser ikke frem til en hel skoleuke før helgen kommer igjen. Masse god bedring, håper du føler deg bedre snart!

  4. God bedring kjære deg!

  5. Jeg har studieuke, dvs. ingen forelesninger. Vi spiser sjokoladekjeks og knasende vaniljeyoghurtis og leser bøker og tegneserier. Fint!

  6. EliseMadeleine

    God bedring Kristinaaa : )
    Vi fekk russeklena i dag ! Var kjempe kos :))

  7. Nina Erviksæter

    God bedring, sweety❤

  8. SV;Bare hyggelig=) Hvordan er formen?
    Takk!

  9. god bedring verdens finaste kristina, håpe sjukheten forsvinne fortare enn fortast😉

    min mandag besto i nothing at all but buffy. eg har sett det tusen gonger før, men eg elske Spike så eg bare måtte gå gjennom serien ein gong te. eg e på sesong 6 nå😉

    det finaste eg har gjort/sett? hm. det finaste eg har gjort må vel vær den kvelden eg sa ja te trommisen min når han spurte meg om han konne kyssa meg. han følgte meg hjem itte ein kveld ute på byn. me stoppa opp på ei bro. han spurte og eg sa ja. eg huske eg tenkte koffår har eg ikje latt han gjør detta tidligare? for det va så fint. ingenting fantes. bare meg, trommisen og broå. det va kaldt men eg frøys ikje. alkoholen va på vei ut av kroppen min. det va seint. og han kyssa meg. det va då eg blei forelska i han. det va då eg åpna øynene mine. det va då eg skjønte at det va han eg ville ha.

    oj, det blei litt långt, men look on the bright side, der fikk du no å lesa på mens du ligge med sjukligheten😉

  10. ikke ha for vondt i magen på grunn av skolen, det er ikke det viktigste🙂

    sv: yey, lykke til til deg, og meg! hehe.

  11. Uff, du er ikke den eneste som er syk. Måtte holde meg hjemme fra skolen på mandag, jeg! Håper du føler deg bedre nå!:)

  12. Åhuff da, så leit! God bedring!😀

  13. Pingback: Kva eg tenker når eg tenker på skule og framtid. | Bloggermagasinet

Leave a Reply

